تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستان‌های تاکستان

رئیس ستاد کرونای شهرستان هشدار داد: تمامی تخت‌های کرونایی بیمارستان‌های شفا و تامین اجتماعی شهرستان تاکستان به دلیل افزایش چشمگیر مبتلایان کرونایی تکمیل شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، طاهری فرماندار تاکستان هشدار داد: تمامی تخت‌های کرونایی بیمارستان‌های شفا و تامین اجتماعی این شهرستان به دلیل افزایش چشمگیر مبتلایان کرونایی تکمیل و با روند فعلی و افزایش بیماران در پذیرش بیماران با مشکل جدی روبرو خواهیم شد.

طاهری با بیان اینکه بالای ۱۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های تاکستان بستری هستند، افزود: تنها راه ممکن در حال حاضر همکاری و همراهی مردم است بنابراین خواسته ما از همشهریان این است ضمن رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی از دورهمی‌ها، حضور در تجمعات، مراسمات عروسی و عزا و تردد‌های غیرضروری خودداری نمایند و استفاده از ماسک را جدی بگیرند و به غیر از موارد ضروری از منزل خارج نشوند.

رئیس ستاد کرونای شهرستان در ادامه از نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، اداره صمت و کلیه دستگاه‌های عضو ستاد کرونا خواست تا با جدیت مضاعف نسبت به انجام وظایف مربوطه اهتمام ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار