افزایش پاکیزگی شهر با آغاز موج جدید کرونا

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: با آغاز موج جدید ویروس کرونا و افزایش میزان زباله‌ها ساعات کاری تنظیف شهری افزایش پیدا می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمد مسیبی، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج  گفت: پاکبانان وظیفه شناس به سان کادر درمان در عرصه مبارزه با کرونا ویروس نقش اساسی ایفا می‌کنند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج افزود: هم اکنون با موج جدیدی از شیوع ویروس کرونا و خطر شیوع ویروس از طریق زباله گردها در دوران اپیدمی کرونا روبرو هستیم .

او گفت: باید دستکش و ماسک در کیسه های جدا دفع شوند، همچنین مردم زباله های فرد آلوده به کرونا را جدا بسته بندی کنند و فرهنگسازی برای تفکیک زباله های عفونی و غیرعفونی در روزهای کرونایی را بسیار با اهمیت است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج افزود: با آغاز موج جدید و افزایش حجم و میزان زباله ها و پسماندهای تولیدی خانوارهای شهری تنظیف شهری در عرصه مبارزه با این ویروس باید ساعات کاری تنظیف شهری افزایش پیدا کند  تا بتوانیم به قدرت و سربلندی تمام از این مرحله سخت نیز عبور کنیم.

مسیبی با بیان این که پاکبانان عزت، آبرو ما هستند و وظیفه ماست که از این قشر زحمتکش در مقابل ویروس کرونا محافظت کنیم، گفت: تمامی امکانات بهداشت فردی پاکبانان اعم از ماسک، دستکش و محلول‌های ضد عفونی کننده باید تهیه شده و در اختیارشان قرار گیرد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.