بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۲۳ فروردین؛

اراده جدی سئول برای روابط دوجانبه با ایران!/ جشن تولد یک سالگی شاد در حساب وزیر آموزش و پرورش/ حادثه سایت هسته ای نطنز صدای سیاسیون را درآورد

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌ چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام؛ در واکنش به حادثه روز گذشته تأسیسات هسته ای نطنز نوشت:

" آیا وقوع مجدد آتش سوزی در تاسیسات هسته‌ای نطنز، آنهم در کمتر از یک سال پس از انفجار قبلی، نمی‌تواند نشان از جدی بودن پدیده نفوذ باشد؟ فاعتبروا یا اولی الابصار
کشور نیاز به سالم سازی امنیتی دارد."

.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری؛ تصاویری را از دیدار با نخست وزیر کره جنوبی منتشر کرد و نوشت:

" عصر امروز در مذاکرات مشترک با آقای چانگ سیه کیون مطرح شد: پیروی کره جنوبی از تحریم‌های غیرقانونی و فاقد مشروعیت بین المللی آمریکا مناسبات تهران و سئول را دچار رکود کرد. همراهی سئول با تحریم‌های آمریکا علیه ملت ایران به وجهه و جایگاه کره جنوبی نزد مردم ایران آسیب زد. دولت کره جنوبی در اسرع وقت منابع مالی ایران را آزاد کند.
نخست وزیر کره جنوبی هم در این جلسه تاکید کرد: روابط ایران و کره جنوبی بیش از هزار سال سابقه دارد و سال آینده شصتمین سالگرد روابط دیپلماتیک دو کشور خواهد بود و سفر امروزم به عنوان نخست وزیر کره جنوبی به تهران سفری معنادار است و حکایت از اراده جدی سئول برای توسعه مناسبات و روابط دوجانبه با ایران دارد."

.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی؛ ویدئویی را از شرکت در همایش فرماندهان، معاونان و مدیران ناجا در صفحه خود منتشر کرد:

" معجزۀ اجتماعی فراگیر، راه حل مشکلات است
امروزه ابرقدرت‌های دنیا در مقابل اراده ملت زانو می‌زنند، اما در طرفی دیگر مردم رنج می‌کشند و در صف مرغ برای برآوردن انتظارات حداقلی شان حضور دارند، لذا باید فاصله بین باید‌ها و واقعیت‌ها را به حداقل ممکن برسانیم. ⁣

تنها کسانی می‌توانند در عمل، واقعیت‌ها را به آرمان نزدیک کنند یعنی تحول اجتماعی هدفمند و منطقی و فراگیر ایجاد کنند که بدانند هر گونه تحولی نیازمند همراهی عموم مردم است؛ تنها کسانی می‌توانند معجزۀ اجتماعی بیافرینند که به همۀ ابعاد واقعیت اشراف داشته باشند و بدانند که تغییر نه یک‌شبه که حرکت تدریجی به سمت اصلاح امور است. ⁣

تحول اجتماعی و حل مشکلات جز با مردم‌باوری رخ نمی‌دهد و در این راستا نباید مردم را به سیاه و سفید و خاکستری دسته بندی کنیم. به عبارتی حق نداریم برخی را ببینیم و برخی دیگر را نبینیم؛ هر طبقه‌ای دارای سلیقه‌ای است، بنابراین نباید با نگاه تبعیض آمیز آن‌ها را دسته بندی کنیم. ⁣

دستیابی به تحول و معجزه اجتماعی مردمی منطقی و فراگیر، راه حل برطرف کردن مشکلات است. در دوران دفاع مقدس، رزمندگان و بسیجیان در صبح روز عملیات، فرماندهان خود را در پشت خاکریز‌ها کنار خود می‌دیدند، اکنون سوال این است که مردمی که امروز در عرصه اقتصادی طعم فقر را می‌چشند، آیا مسئولان را در کنار خودشان می‌بینند؟ ⁣

اگر مردم بخواهند و همۀ آن‌ها یکصدا به سمت رقم زدن تحول و تغییر گام بردارند، دیگر بوروکراسی فربۀ دستگاه‌های دولتی یا چرخه‌های سوء مدیریت نمی‌تواند مانع حل مشکلات شود. معجزۀ اجتماعی فراگیر مردمی مثل سال‌های دفاع مقدس ممکن است و ما با نقش‌آفرینی خود مردم خواهیم توانست بر مشکلات غلبه کنیم."

.

حسین امیر عبداللهیان، مدیرکل امور بین‌الملل مجلس شورای اسلامی؛ توئیتی دوستانه را خطاب به بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی منتشر کرد:

" جناب آقای دکتر کمالوندی عزیز، بی تردید دشمنان نخواهند توانست دانش و فناوری پیشرفته ایرانی را به عقب بازگردانند. هم زمانی مذاکرات وین و خرابکاری دشمن را نمی‌توان تصادفی خواند. بار‌ها پنجه‌های خون آشام دشمن را در پس دستکش مخملی میز مذاکرات آزموده ایم. سلامت و پاینده باشید."

.

محسن حاجی میرزائی، وزیر آموزش و پرورش؛ با انتشار رشته توئیتی به مناسبت یک سالگی شبکه شاد نوشت:

" تولد یک‌سالگی شبکه شاد بزرگ‌ترین پیام‌رسان داخلی را تبریک می‌گویم و در برابر عظمت کار بزرگ معلمان کشور تعظیم و ادای احترام می‌کنم که با همت ایشان به ویژه در شبکه شاد جریان آموزش متوقف نشد.

در صد‌ها هزار کانال شبکه شاد تا کنون، بیش از سی میلیارد پیام و یازده میلیارد فایل در محیطی امن و سالم با حضور فعالانه افراد با هویت‌های مشخص مبادله شده است.

شاد یک پاسخ خلاقانه بومی به یک نیاز ملی بود که شبکه دوازده میلیونی معلمان و دانش آموزان را به هم مرتبط و استمرار آموزش را فراهم کرد. توانمندی معلمان و دانش آموزان را برای فعالیت آموزشی در فضای مجازی بهبود بخشید.

۱۲ میلیون دانش‌آموز، ۱۱۵ هزار مدیر و نزدیک به ۸۰۰ هزار معلم در شبکه شاد فعالیت دارند. این شبکه به عنوان دستاوردی ملی، رکورد بیش از ۸۰۰ هزار ارتباط زنده، دو میلیون و سیصد هزار کاربر همزمان و بیشینه پهنای باند مصرفی ۴۰۲ گیگابیت بر ثانیه را پشت سر گذاشته است."

.

.

.

.

سید مهرداد سیدمهدی، رئیس خبرگزاری صداوسیما؛ در واکنش به حادثه روز گذشته سایت غنی سازی نطنز نوشت:

" در ماجرای اخیر نطنز هرگونه فاصله گذاری میان رژیم صهیونیستی و آمریکا خطای محض است."

.

حسن عابدینی، تحلیلگر و کارشناس مسائل بین الملل؛ با انتشار توئیتی از بهتر شدن حال بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی که در حادثه ای مجروح شده بود خبر داد:

"  تلفنی جویای احوال آقای بهروز کمالوندی معاون بین الملل و سخنگوی سازمان انرژی اتمی شدم که الحمدالله مساعد بود.
او برای بررسی میدانی خرابکاری تروریستی منجر به قطع برق، به سایت غنی سازی نظنز رفته بود که دچار حادثه شد.
پا و سر ایشان شکسته که خداوند شفا عنایت کند. ان شاءالله"

.

حمد بن جاسم بن جبر، نخست‌وزیر سابق قطر؛ درباره کودتا اخیر در اردن نوشت:

" کودتا کار ‎آمریکا و یکی از کشور‌های منطقه بود، بدلیل عدم همراهی کامل ملک عبدالله با «پیمان ابراهیم»

یعنی اگر سال‌ها نوکر آمریکا و اسرائیل باشید، با کوچکترین نافرمانی باید برید.

نوکری آمریکا پایان مشکلات نیست، شروع مشکلاته."

دولت کره جنوبی در اسرع وقت منابع مالی ایران را آزاد کند / جشن تولد یک سالگی شاد در حساب وزیر آموزش و پرورش / در ماجرای نطنز فاصله گذاری بین آمریکا و رژیم صهیونیستی خطای محض است

 

علیرضا وهاب زاده، مشاور مطبوعاتی وزیر بهداشت در واکنش به ادعای آذر منصوری در صفحه خود نوشت:

"‏این مطلب صحیح نیست و فقط در حد یک ادعای انتخاباتی و سیاسی است.
هنوز هیچ مجموعه خصوصی نتوانسته یک دوز واکسن هم وارد کند.
مذاکرات واکسن چه در بخش خصوصی و چه از طریق کوواکس از چندین ماه قبل صورت گرفته و روال واردات آن در حال انجام است
و گره زدن آن به جریانات انتخاباتی صحیح نیست."

کره جنوبی باید منابع مالی ایران را آزاد کند/ جشن تولد یک سالگی شاد در حساب وزیر آموزش و پرورش/ واکنش سیاسیون به حادثه نطنزکره جنوبی باید منابع مالی ایران را آزاد کند/ جشن تولد یک سالگی شاد در حساب وزیر آموزش و پرورش/ واکنش سیاسیون به حادثه نطنز

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار