ثبت نام ۹۴۵ داوطلب شورای اسلامی روستاها در ملایر

فرماندار ملایر از نام نویسی ۹۴۵ داوطلب انتخابات شورای اسلامی روستا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، قدرت الله ولدی، فرماندار ملایر از ثبت نام ۹۴۵ داوطلب شورای اسلامی روستا در چهار بخش تابعه ملایر خبر داد و گفت: تا ساعت ۲۴ دیشب تعداد ۹۴۵ داوطلب برای ۵۴۳ کرسی ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی روستا در چهار بخش تابعه در بخش‌های مرکزی، سامن، جوکار و زند در این شهرستان ثبت نام کردند.

ولدی بیان کرد: در مقایسه با دور پنجم انتخابات شورا‌های اسلامی روستا در این شهرستان با ۸۶۹ داوطلب، ۷۶ نفر نسبت به دور قبل افزایش ثبت نامی و از نظر میزان مشارکت داوطلبان ۱/۷۵ درصد افزایش مشارکت داشتیم.

او افزود: در دوره قبل انتخابات شورا‌های اسلامی روستا ۱۶۶ روستا در این شهرستان واجد شرایط برگزاری انتخابات بودند که در این دوره سه روستای گلدسته در بخش مرکزی، میرزائیه در بخش جوکار و بیدکرپه وسطی در بخش زند به جمع روستا‌های واجد شرایط انتخابات شورا‌ها اضافه شدند.

فرماندار ملایر ادامه داد: دو روستای توسک علیا و سفلی در بخش مرکزی که دور قبل موفق به تشکیل شورای اسلامی خود نشده بودند، در این دوره با استقبال داوطلبان می‌توانند انتخابات شورا‌های اسلامی روستا را تشکیل دهند و در مجموع ۵ روستا به جمع روستا‌های واجد شرایط اضافه شد.

ولدی اظهار داشت: طبق تفکیک بخش‌های تابعه ملایر، در بخش مرکزی ۲۶۷ داوطلب برای ۵۱ روستا، در بخش جوکار ۲۰۶ داوطلب برای ۳۵ روستا، در بخش سامن ۲۷۱ داوطلب برای ۴۳ روستا و در بخش زند ۲۰۱ داوطلب برای ۴۰ روستا ثبت نام کردند.

اوافزود: از مجموع داوطلبان ثبت نامی در ششمین دوره شورا‌های اسلامی روستا در این شهرستان، ۹۰۶ نفر آقا و ۳۹ نفر خانم هستند.

ولدی اضافه کرد: استقبال داوطلبان برای ثبت نام این دوره از انتخابات شورا‌های اسلامی روستا در شهرستان ملایر خوب بود که از نظر ثبت نامی در استان پیشرو هستیم و همانند دوره‌های قبل مردم ملایر با حضور پرشور و مشارکت حداکثری خود در انتخابات، پای بندی خود را به نظام و انقلاب به اثبات خواهند رساند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.