بازداشت فرد اهانت کننده به جانباز نخاعی در مازندران + فیلم

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از بازداشت فرد اهانت کننده به جانباز نخاعی بابلسری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام جواد یوسف پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در واکنش به برخورد نامناسب با یک جانباز گرانقدر در شهرستان بابلسر با ابراز تأسف شدید از وقوع این حادثه گفت: این اتفاق که متأسفانه امروز در شهر بابلسر رخ داده موجب تألم و تأثر فراوان جامعه ایثارگری مازندران شد و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بلافاصله شکایت رسمی جهت احقاق حقوق این جانباز عزیز را در دستور کار قرار داد.

او با تشریح اقدامات صورت گرفته توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: دستگاه قضایی و نیروی انتظامی بلافاصله پس از دریافت شکایت، فرد اهانت کننده به جانباز عزیزمان را بازداشت کردند.

حجت الاسلام یوسف پور گفت: عموم مردم مازندران همواره قدردان تلاش‌ها و مجاهدت‌های جانبازان عزیز کشورمان بوده و جامعه ایثارگری و آحاد مردم این استان ضمن محکومیت این اقدام به هیچ وجه اجازه نخواهند داد خدشه‌ای به هویت جانبازان و ایثارگران گرانقدر کشورمان وارد شود.

او افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز تا احقاق حق کامل این جانباز و برخورد قضایی با خاطیان، این پرونده را پیگیری خواهد کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از تماس تلفنی سعید اوحدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با این جانباز بابلسری خبر داد و گفت: پس از وقوع این حادثه، اوحدی ضمن تماس با این جانباز و دلجویی از او دستورات لازم برای پیگیری موضوع را صادر کرد.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
محسن
۱۴:۲۵ ۲۶ فروردين ۱۴۰۰
فقط میتونم بگم افسوس.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۰:۳۷ ۲۵ فروردين ۱۴۰۰
اصرار بر زدن دستبند و همچنین اصرار بر سرپا ایستادن یک جانباز قطع نخاعی از سوی یک مامور نیروی انتظامی نشانه چیست؟!!! اگر امثال این جانبازنبودن این مامور هم نبود که زور بگه به کسی. کرامت انسانی شهروندان تحت هیچ شرایطی نباید خدشه دار شود
Germany
ناشناس
۲۰:۰۸ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
تو رو خدا بر خورد کنید با این جور افراد این خونتونو برای انقلاب و وطنشان گذاشتن تور خدا شما را به امام حسین قسم اینجور آدمها رو کمی ادب کنید تا درسی بشه برای بقیه
آخرین اخبار