رئیس کل دادگستری خراسان شمالی خبر داد:

برخورد جدی با فروش غیرمجاز آرد در خراسان شمالی

حجت الاسلام جعفری از برخورد جدی‌تر دستگاه قضا با متخلفان فروش آرد خارج از شبکه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حجت الاسلام جعفری رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که صبح امروز برگزار شد، گفت:یکی از مشکلاتی که استان با آن مواجه است نان و فروش خارج از شبکه آرد است.


بیشتر بخوانید 


حجت الاسلام جعفری افزود:بخش اصلی نابسامانی حوزه آرد و نان عملکرد مدیران ذیربط است و وضعیت فعلی نشان می‌دهد دستگاه‌ها وظایف قانونی خود را به درستی انجام نمی‌دهند.

او در ادامه به برخورد جدی‌تر دستگاه قضا با متخلفان عرصه فروش خارج از شبکه آرد اشاره و عنوان کرد:در این خصوص با مدیرانی که وظایف خود را به درستی انجام ندهند هم برخورد خواهد شد.

در این جلسه نمایندگان سایر سازمان‌ها هم قیمت پایین نان، گرانی نهاده‌های دامی و خرید نان برای دامداری‌ها و همچنین روی آوردن مردم به مصرف بیشتر نان بعنوان غذای اصلی را ازجمله موارد شلوغی صف‌ها اعلام کردند و خواستار برخورد جدی‌تر با متخلفان فروش غیر مجاز آرد شدند.

رئیس کل دادگستری استان در خصوص پایش کارخانه‌های تعطیل در استان هم افزود:با توجه به مشکل بوجود آمده در خصوص عرضه و تقاضای مرغ، ابتدا پرونده مرغداری‌های تعطیل شده مورد بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام جعفری گفت:۱۳ مرغداری در استان تعطیل بودند که با پیگیری دستگاه قضا ۴ مرغداری احیا شده و مابقی هم در دست اقدام است.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.