الجزیره: رویکرد و راهبرد ایران سر میز مذاکرات پس از حادثه نطنز بسیار مهم است

شبکه الجزیره در گزارشی به حمله اخیر به تاسیسات هسته‌ای ایران در نطنز و دست داشتن رژیم اشغالگر در این حمله پرداخت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی الجزیره در گزارشی به بررسی آخرین تحولات مربوط به حمله اخیر به تاسیسات هسته‌ای ایران در نطنز و دست داشتن رژیم اشغالگر در این حمله و نیز شناسایی عامل این عملیات پرداخت.

الجزیره در این گزارش به ابعاد مهم حمله به تاسیسات هسته‌ای نطنز پرداخت و در گمانه زنی‌هایی احتمال وجود یک نفوذی در این تاسیسات را مطرح کرد و نوشت: اکنون دو مسئله در دو سطح در ایران مطرح است. یکی این که حادثه‌ای در تاسیسات هسته‌ای نطنز روی داده و خسارات فنی به بار آورده است و سازمان انرژی اتمی این کشور به لحاظ فنی خسارات وارده را جبران می‌کند. علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران می‌گوید روند غنی سازی در این تاسیسات همچنان ادامه دارد و خسارات وارده بر اثر این حمله طی مدت کوتاهی پشت سر گذاشته خواهد شد و همچنین از تصمیم ایران برای احداث تاسیسات جدید هسته‌ای در اماکن امن در دل کوه‌ها خبر داد.

اما جنبه دیگر مسئله سیاسی است. آیا در پی این حادثه رویکرد مذاکراتی ایران تغییر خواهد کرد؟ فعلا چیزی در این خصوص مطرح نشده است، اما سخنان محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران، عباس عراقچی، معاون وزیر امور خارجه و علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران نشان می‌دهد ایران به مذاکره ادامه می‌دهد، ولی رویکرد و راهبرد ایران سر میز مذاکرات بسیار مهم خواهد بود. در خصوص پاسخ ایران به این حمله نیز باید گفت مسئله بسیار پیچیده و بغرنج است، زیرا در ایران دو رویکرد وجود دارد. یکی رویکرد رسمی که شامل دولت و ریاست جمهوری و ریاست شورای امنیت ملی و برخی شخصیت‌های مهم می‌شود که در خصوص همه چیز بر اساس نتایج آن قضاوت می‌کنند و می‌گویند اگر تحریم‌ها لغو شود و ایران با گروه پنج بعلاوه یک به توافق برسد به نتایجی واقعی دست پیدا می‌کند، اما واقعیت این است که طرف‌های دیگری هم در کشور هستند بخصوص طرف‌های نظامی که می‌گویند نمی‌توان جایگاه و آبروی کشور را برای انجام مذاکره، نادیده گرفت. این مسئله در خصوص پاسخ ایران به این حمله بسیار مهم است.

الجزیره در ادامه گزارش به مواضع بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانس خبری با لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا و خودداری از اشاره صریح به مسئولیت تل آویو در این حمله و اکتفا به گفتن این که به ایران اجازه نخواهد داد به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند، پرداخت و نوشت: دقیقا در همین چارچوب است. نتانیاهو در ادامه لفاظی‌های خود ایران را به حمایت از تروریسم در پنج قاره و تلاش برای نابودی رژیم صهیونیستی متهم می‌کند و می‌گوید به ایران اجازه نخواهد داد به سلاح هسته‌ای یا هر قدرتی که اسرائیل را تهدید می‌کند، دست پیدا کند و اگر اظهارات وی را به اظهارات دیروز پیوند بزنیم می‌بینیم نتانیاهو در واقع به مسئولیت این رژیم در اتفاقی که در ایران افتاد اشاره دارد. اما در خصوص وزیر دفاع آمریکا باید گفته شود که وی در کنفرانس خبری دیروز خود با بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و کنفرانس خبری امروز با نتانیاهو به هیچ وجه به ایران اشاره‌ای نکرد و صرفا به صحبت درباره روابط عادی با تل آویو و تلاش برای حفظ برتری این رژیم پرداخت تا هرگونه شبهه را درباره دست داشتن مستقیم یا غیرمستقیم آمریکا در حادثه‌ای که در ایران روی داد یا حتی اطلاع از این حادثه از بین ببرد، ولی همه علائم و نشانه‌ها حاکی از آن است که رژیم صهیونیستی عامل این حادثه است و مسئولان سابق این رژیم هم نتانیاهو را به بهره برداری از مسئله ایران به نفع اهداف و سیاست‌های داخلی خود متهم کردند.

رئیس سابق موساد گفته است سران سیاسی در سرزمین‌های اشغالی آنچه را در ایران روی داد به تل آویو نسبت دادند و این کار نشان دهنده نقش آن‌ها در حادثه‌ای است که در ایران روی داد کما این که همه منابع در سرزمین‌های اشغالی به نقل از منابع اطلاعاتی داخلی یا بین المللی می‌گویند رژیم صهیونیستی عامل این حادثه بوده است و این در حالیست که زمان این حمله نیز بسیار مهم است و همزمان با سفر وزیر دفاع آمریکا به سرزمین‌های اشغالی روی داد مثل حمله هفته گذشته به کشتی ایرانی که همزمان با آغاز مذاکرات وین برای احیای توافق هسته‌ای ایران و بازگشت آمریکا به توافق هسته‌ای روی داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۲۵ فروردين ۱۴۰۰
فقط چند روز تا ده بیست روز جنگ رو در رو که تمام آبراه جنوبی بسته بشه پایگاههاش زده بشه البته برا ما هم مشکلاتی داره ولی خودشان وکل کشورها به خاطر مشکلات اقتصادی با پای خودشان والتماس می ایند و ما را به عنوان ابر قدرت قبول میکنند چون غیر از این هیچ وقت به حرفاشون پایبند نخواهند بود فقط همین شاید برا اونایی که از جنگ و جانشان میترسند سخت و... باشه دوستان
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۱۸ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
نفس مذاکره یعنی خواری و خفت و ذلت و وطن فروشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
واقعا بعد اين اتفاق باز هم مذاكره ميكنيد !!!! وقتي به دشمن بخنديد انها جرات ميكنند به ما آسيب بزنند.انرژي هسته اي بايد پرقدرت تر از قبل ادامه يابد.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۷:۳۸ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
ساخت پیشران اتمی،غنی سازی ۶۰درصد ،غنی سازی ۲۰درصد و افزایش سایتهای غنی سازی جواب این دشمنی و بزدلی دشمن در حمله به تاسیسات باشد ضمن اینکه منتظر پاسخ کوبنده هم باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
تا حالا می‌توانستیم میلیونها سانتریفیوژ بسازیم و انبار کنیم و حتی صادر کنیم .
چرا مسولان و مدیران کشوری و لشگری بفکر افزایش دهها و صدها برابری کشور ،در دانش‌های نوین نیستند .
بسنده کردن به تک نیروگاهی در بوشهر و دو سایت غنی سازی به نوعی دیوانگی است.
باید پویاتر و ورزیده تر و با توان تر شویم و باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
سرمایه کلان نر می خواهد و کارشناس کهن
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری فرزند زاگرس
۱۷:۳۱ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
وقتی هزاران سایت، آزمایشگاه،پژوهشگاه ،نیروگاه،دانشگاه ،آبشارها و شهرهای زیر زمینی غنی سازی ،هزاران سانتریفیوژ و شهرهای زیر زمینی همچون موشکی نداشته باشیم و نسازیم و تنها به دو سایت بسنده کنیم همچون روز روشنه که با خرابکاری یک تروریست و یا نفوذی و یا جاسوسان کشوری تروریست پرور و کودک کش اینگونه ضربه میخوریم به امید پراکنده سازی و گسترش توان و این دانش پیشرفته در سراسر کشور به کوری چشم همه بدخواهان و دشمنان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
بله
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۷:۱۷ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
ایران ما باید حرکت به سمت داشتن صدها نیروگاه‌ و صدها غنی سازی و ساخت میلیونها سانتریفوژ و داشتن شهرهایی از سانتریفوژ همچون شهرهای موشکی گاه بر دارد و به کمتر از لغو همه تحریمها در یک مرحله راضی نباشد این گزینه خوبی برای تو دهنی به اسراییل و دشمنان پیشرفت ایران اسلامی است ضمن اینکه حق برخورد و پاسخ به این جنایت تروریستی برای ایران ما وجود دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
تیمی که گل نمیزنه گل میخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
این بازی فوتبال نیست این بازی شطرنج است و نباید که همه نقشه ها را بر ملا کرد ، گاه باید سر بازی قلعه ای فدا شود تا به مصود اصلی رسید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
حالم از اسم مذاکره بهم میخوره...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
سریع برو بیرون کثیف کاری نکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
از این همه تحریم و ضعف اطلاعات نداشتن امنیت بخش های مهم کشور ونداشتن جانی دانشمندان چه کنیم واقعا چطور راحت سر به بالین میزارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
بکشید ما را ملت ما بیدار تر می شود و این شوخی نیست ببینید سطح در ک ملت را نسبت به گذشته مقایسه کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
دیگه به حرف هیچکس اعتماد ندارم،مثل سری قبل هیچ اتفاقی نمیفته ،لااقل مثل سری قبل انکار میکردین که ابرومون نره
Iran (Islamic Republic of)
Karim
۱۴:۵۷ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
با نظر می رسد افراد نفوذی عامل این حمله وخرابکاری و حمله های پیشین است.ایا نمیتوان نتیجه گرفت که ایران مشکل امنیتی هسته ای دارد؟.چند تا نفوذی و عامل بازهم درون سیستم هستند و منتظر دستور؟.وظیفه نهادهای امنبتی چیست؟.ایا پایانی برای این نفوذی ها و خرابکاریها است؟.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
وافعا چرا اینقدر به دنبال مذاکره هستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
برای پیشرفت وقت لازم است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
پس از این اتفاق راهبردی ما این خواهد بود که هیچ مذاکره ای نخواهیم کرد و از آمریکا انتقام سخت خواهیم گرفت و بایدن یک سال آینده را نخواهد ديد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
خبری نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
مجلس انقلابی باید با تصویب قانونی ممنوعیت ابدی مذاکره از طرف دولت با غرب را در زمینه دفاعی ،موشکی ، فضایی، نانو ، هسته ای جدیدوهمه علوم و فنون پیشرفته را تصویب کند زیرا با این مذاکرات بدون امتیاز گیری قابل ذکری تمام موئلفه های قدرت ایران یکی پس از دیگری از طرف غربگرایان به تاراج می رود بی پرده باید گفت با این کار جز خفت و ذلت رهاوردی برای کشور نخواهد داشت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
سلام: مذاکره با غرب و امریکا به دلایل تاریخی ذیل متقن و غیر قابل خدشه بی فایده، و باعث حراج دادن مولفه های قدرت در کشور می گردد:
1- هدف امریکاه از مذاکره لغو تحریم نیست بلکه تحریم اساساً وسیله ای است برای اینکه از ایران در همه زمینه ها ازجمله در موضوعات حضورمنطقه ای و موشکی و حقوق بشرامتیاز بگیرد
2- اگر کوچکترین امتیازی به ایران بدهد با بدعهدی و بد قولی زیر تعهدات می زند و عمل کردن ایران به تعهدات چند باره ایران رکب می خورد
3- با بررسی تجربه های تاریخی ازجمله اعتماد دکتر مصدق به امریکا و سقوط دولت او ،اعتماد و مذاکره معمر قذافی در زمینه های هسته ای ،موشکی و تجاری با امریکا وغرب و در پی آن نابودی برنامه هسته ای و موشکی لیبی و سرانجام به خاک سیاه نشاندن لیبی و معمر قذافی توسط امریکا و اروپا.
4- معاهده سعد آباد مبنی بر قبول داوطلبانه تعلق غنی سازی و پروتکل الحاقی توسط روحانی در دولت خاتمی با سه کشور اروپایی و عدم اجرای تعهد توسط آن سه کشور اروپایی
5- معاهده برجام مبنی برممنوعیت حدود صد نوع فناوری هسته ای ایران با1+5 خروج از برجام توسط امریکاواضافه شدن بیش از 1500 نوع تحریم قبلی وجدیدعلیه ایران .
6- حراج دادن مولفه های قدرت یکی پس از دیگری و جری شدن دشمن و باج خواهی های مضاعف از کشور و ملت با ابزار تحریم
7- غرب با مذاکره می تواند مولفه های قدرت را با حیله ونیرنگ مذاکره از ایران بگیرد درصورتی بجز مذاکره هیچ راهی برای به زیر کشیدن قدرت ایران ندارد مانند تعطلی سایت غنی سازی فردو
8- در صورت مذاکره موشکی و منطقه ای و به باد دادن توان موشکی ،قدرت دفاعی و منطقه ای، امریکا ، اروپا و حتی کشورهای مثل عربستان و اسرائیل می توانند امنیت ایران را نابود کرده وکشور و ملت رامثل لقمه ای چرب غارت کنند..
9- مشکلات اقتصادی نیز با مذاکره به هیچ وجه قابل حل نیست زیرا امریکا به تعهدات خود عمل نکرده و تحریم هارا بطور کامل لغو نمی کند بلکه مانند 8 سال اخیر با بدعهدی و شرطی کردن اقتصاد به بیرون و دشمن توسط دولت غربگرا، شیرازه اقتصاد مبتنی برتوان داخلی ازهم می پاشد و باعث مشکلات عدیده ازجمله تورم غیر متعارف و افسار گسیخته ،نابودی تولید داخلی، جهش قیمت ارز و گرانی بی ضابطه کالا،مسکن و خدمات می گردد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
حال خوندن ندارم
Iran (Islamic Republic of)
بیکار
۱۳:۴۳ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
باید از اسراییل لعنتی انتقام گرفته بشه
جای سردار سلیمانی واقعا خالیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
چرا پول بیت المال رو الکی به هدر میدین من برای صدمین بار درخواست حذف شماره شماره موبایل را دادم اما هنوز پیامک میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
هیچ کار نمیتونند بکنند فقط میرند التماس میکنند تحریم ها را بردارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
هیچ تاثیری نمیذاره. دولت مثل قبلا راه انفعال و ادامه برجام رو پیش میگیره
Iran (Islamic Republic of)
اسی
۱۲:۴۵ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
ظاهر قضیه میگه حمله پهبادی بوده نه سایبری که اگه درست باشه فقط خدا به داد مردم بیچاره برسه وگرنه از نظر نظامی فقط حرفیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
تجزیه تحلیل های نظامی ات خیلی ضعیفه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
تاسیسات هسته ای بگونه ای ساخته و طراحی میشن که اگه یا بویینگ 737 بهش بخوره نشت مواد رادیو اکتیو نداشته باشیم بعد میگی حمله پهبادی بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه مگس از صد کیلومتری تاسیسات اتمی رد بشه رصد میشه عزیز دل . اطلاعاتت رو بیشتر کن لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
عجب مگس کوچک که راحت خرابکاری کرد به چشم نیومد چرا انقدر ضعف داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
تمام بد بختی ما هم همینه که آقا می فرمایند هیچ مذاکره ای در کار نیست تحریم ها را بردارین به ماثابت بشه دست برداریم از غنی سازی . حضرت رئیس جمهور می فرسته برن مذاکره کنن . معلوم نیست چکار می کنه . وقتی شما رفتی پای میز البته که خط و نشون میکشن و می زنن آنجا را شما بهش می نازی .
Netherlands
ناشناس
۱۱:۰۹ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
اینکارو اسرائیل نکرده همین اصلاح طلب ها مدیریت کردن که برای یکبار دیگه هم که شده برن مذاکره ، مسئولی که براش مهم نباشه آمریکا از برجام خارج شده و متاسفم بر مسئولی که بلیطی که دستمونه رو بسوزونه که یه وقت آمریکا جونش دلخور نشه ، به گفته رهبری قبل از هر مذاکره ای بایستی تحریم ها برداشته شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
توقف یا حداقل طولانیتر کردن مذاکرات تا بعد از انتخابات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
وقتی احتمال وقوع این چنین حوادثی در موقعیت مذاکرات کاملاً قابل پیش بینی است پس چرا کوتاهی شده و تمهیدات لازم دیده نشد اینجا که بازار به هم ریخته و سفره مردم که نیست پای حیثیت کشور درمیان است باید به شدت مواظب بود .مقصرین باید مطابق قانون مورد پیگرد قرار گیرند نمایندگان مجلس باید هم برای تقویت صنعت هسته ای وحفاظت از این صنایع و دست آوردها از همه لحاظ کمک کند هم مقصرین را با جدید مورد پیگرد قانونی قرار دهند.با بی تفاوتی در این همه سوء مدیریتها وضعیت کشور به این نابسامانی کشیده شده مردم همیشه برای حمایت از انقلاب کوتاهی نکردند پس نمایندگان هم قدر این ملت را بدانند.
Netherlands
ناشناس
۱۱:۰۴ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
به نظر اسرائیل اینکارار رو می کنه که ایران به لجش بره پای میز مذاکره ، خیلی واضحه این ها همش بازیه که یه مشت اصلاح طلب چماقش کنن بگن دیدی اسرائیل از مذاکره می ترسه ، آخه مذاکره تا الان به جز اینکه تحریم ها رو دو برابر کرده چه تاثیر مثبتی داشته ؟

مذاکره نکنید رهبری گفتند با شرایط خودمون میریم برای مذاکره یعنی ما شرط داریم و مهم تر از همه تمام تحریم های قبل از برجام و درون برجام باید قبل از هر چیزی برداشته شود نه اینکه یه سری احمق برن بگن همین تحریم هایی که ترامپ گذاشته رو بردارید اون تحریم های قبلی رو بذارید باشه
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۱۰:۳۵ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
چرا انتقام نمیگیرید؟جسارت دشمن داره زیاد میشه ها،ما هنوز منتظر انتقام سخت سردار سلیمانی هستیم،شهید فخری زاده که بماند ،خرابکاری هسته‌ای قبلی بماند،حمله به کشتی ایران ... وحالا هم خرابکاری در سایت هسته ای ..پس کی جواب میدیم،به خدا مردم سرخورده شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
بخاطر برجام عزیزشون اقدامی نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
بهمن
۱۲:۵۳ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
درود بر شرفت گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
اگر مگسی اذیت کند باید آرام بود تا از جهتی غافل گیر شود فرصت فرار نداشته باشد ، پس باید واکنش هم سریع و پر قدرت و هم غافل گیرانه باشد تا چنان شود که یا جان دهد و یا توان پرواز و رفتن نداشته باشد . آرامش قبل طوفان را شنیدید یا اینکه یک بار جستی ملخک دو بار جستی ملخک آخرش تو دستی ملخک

بعضی ها رو اگه چند بار خوب جواب ندهی ، فکر می کنه که یه چیزی هست و خیلی مهم هستش ، پس باید پاسخ یک بار برای همیشه باشد.
فعلا گه جواب بعضی ها سکوت است ، تا خود به دام بیفتد که همه اعم از داخلی و خارجی پاسخش را واجب بدانند
روز واقعه نزدیک است .
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۰:۱۹ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
میبایستی عملیات غیر مستقیمی علیه اسراییل انجام بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
مگه ما میترسیم .باید مستقیم و شفاف باشه تا دنیا بفهمه که دوران بزن درو تموم شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
فقط مستقیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
مستقیم و قاطع ، مگر رو در بایستی داریم
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۰:۱۷ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
بایستی یه گاندو بره تو اسراییل و یه جای مهمی از اونا را بفرسته تو هوا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
هیچ اتفاق خاصی نمیفته، دولت دوباره میره هسته ای رو میبخشه و دست از پا درازتر برمیگرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
دکی ، عجول نباش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
هیچ اتفاق خاصی نمیفته، دولت دوباره میره هسته ای رو میبخشه و دست از پا درازتر برمیگرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
کلا هر مذاکره ای میشه این اسرئیل میاد یا با ترور یا با خرابکاری میخواد طرف مارو تضعیف کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
هر جا شیرینی باشه مگس هم هست ، باید از شرینی ها محافظت کرد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
انتقام شهید فخری زاده
انتقام حمله به کشتی تجاری ایران
انتقام حمله به تاسیسات نطنز
و انتقام .....
وقتی اینقدر انتقام گرفته نشه ما باید منتظر اتفاقات بعدی هم باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
اتفاق بعدی متفاوت خواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
۱_تاسیسات نطنز مارو زدند
۲_ اتحادیه اروپا دوباره و پس از مذاکرات در وین چند نفر از اشخاص مارو تحریم کرد بجای اینکه تحریم هارو بردارن
**حالا دیگه من نمیدونم باید بشینیم با یه همچین کشورهای بی منطقی سر یه میز یا نه !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
سر میز نشستن نه به امید خوبی دیدن صدقه غرب باشیم می نشینیم تا در این جنگ معلوم شود حق با کیست و به نوعی زمان بخریم و ظاهر امر را چنان نشان دهیم که طرف مقابل جنگ را فرسایشی کرده و تا بیاد به خودش بجنبد دیگه کار از کار گذشته است ، حالا حودش را بکشد و بعد مثل مار زخمی به خودش بپیچد
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۹:۳۴ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
از مسئولین انتظار داریم که پاسخ گستاخی رژیم کودک کش صهیونیستی را در دقتش بدهند . ضمنا قبل از هر گونه پاسخی باید حزب ا... لبنان و حماس را با موشکهای پیشرفته تری مجهز کرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
مجهز شدند عزیز ، مگر مستشار ها ی ما بیکار نشستند اون جاها ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
دیشب اقای زاکانی در برنامه جهان آرا شبکه افق (ساعت 23) می فرمودند:!!!
«... خرابکاری در تاسیسات توسط نیروهای نفوذی داخلی بوده است. که دولت با اخراج پرسنل لایق، افرادی را وارد این سیستم کرده اند که حتی وزیر اطلاعات از آن ناراضی بوده است....»

خب برادر عزیز؛ شما نماینده مجلس هستید از قدرت استیضاح استفاده کنید وزیر خائن را از کار برکنار کنید.
وزیر وطن فروشی که از بندهای برجامی که خودش امضاء کرده و از آن بی‌خبر است را استیضاح کن ببین سنگ روی سنگ بند میشه یا نه؟

توی همین دو ماه دو تا وزیر را بزنید کنار تا مشخص شود که آیا واقعا مجلس در راس امور هست یا نه!
Netherlands
ناشناس
۰۹:۰۶ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
چقدر توهم

تا کی فریب افکار عمومی

خداوند همه ظالمان را رسوا و خار میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
ادامه مذاکره را به بعد از انتخابات موکول کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
تا اون موقع دوم نمیاره داداش
میخوان قبل انتخابات سر و ته قضیه رو هم بیارند
خدا رحم کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
باشه
آخرین اخبار