هشتمین زمین چمن مصنوعی ایرانشهر افتتاح شد

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: هشتمین زمین چمن مینی فوتبال ایرانشهر با اعتبار چهار هزار و ۹۰۰ میلیون ریال در روستای نوک آباد این شهرستان به بهره‌برداری رسید .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ادهم کرد زابلی مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان  گفت: گستره این زمین فوتبال یکهزار و ۳۵۰ متر مربع است که جمعیتی بیش از ۲ هزار نفر را در حدود پنج روستای ایرانشهر پوشش می‌دهد.

او ادامه داد: با افتتاح این طرح ورزشی تعداد زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال سیستان و بلوچستان به ۱۵۰ زمین افزایش یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: در سال‌های اخیر دولت تدبیر و امید به توسعه ورزش در این استان توجه ویژه داشته به طوریکه افزایش قابل توجه زمین‌های چمن مصنوعی و خانه‌های ورزش روستایی گواه این مطلب است.

او افزود: علاوه‌بر زمین‌های چمن مصنوعی در سال‌های اخیر شاهد راه‌اندازی۳۲۷ خانه ورزش روستایی و هفت سالن چندمنظوره در سراسر استان افتتاح شده است.
کرد ادامه داد: هم‌اینک ۱۳۴ سالن چندمنظوره ورزشی، ۹ استادیوم فوتبال، ۱۲ استخر شنا و سه جاده سلامت در سیستان و بلوچستان موجود و در حال استفاده علاقه‌مندان به ورزش است.

او بیان کرد: برای توسعه فضای ورزشی در سیستان و بلوچستان و افزایش سرانه فضای ورزشی، ساخت خانه کبدی و کشتی در زابل، سالن چهار هزار و ۵۰۰ نفری در زاهدان شروع شده و تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار