کرونا پرواز‌های خارجی فرودگاه مشهد را به چهار مورد کاهش داد

مدیر روابط عمومی فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پرواز‌های مسافربری به خارج کشور از فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد به دلیل شیوع کرونا تنها در چهار مسیر هوایی در جریان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن جعفری مدیر روابط عمومی فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پرواز‌های مسافربری به خارج کشور از فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد به دلیل شیوع کرنا تنها در چهار مسیر هوایی در جریان است و مقصد کنونی پرواز هواپیما‌های مسافربری را از فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد "افغانستان، ترکیه، عراق و قطر" است. پیش از بحران شیوع ویروس همه‌گیر پرواز‌های خارجی از این فرودگاه در ۱۴ مسیر هوایی بین‌المللی انجام می‌شد.


او افزود: فعالیت و یا توقف پرواز‌های خارجی در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد هم‌اینک تابع تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا است.


بیشتر بخوانید


مدیر روابط عمومی فرودگاه‌های خراسان رضوی ادامه داد: مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا در خصوص پرواز‌های خارجی فرودگاه مشهد نیز پس از تایید ستاد ملی اجرا می‌شوند.


جعفری بیان کرد: بر این اساس در صورت هرگونه ابلاغی برای توقف پرواز‌های خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد از سوی ستاد مقابله با کرونا با فوریت اجرا خواهد شد.

 

انتهای پیام// م.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.