بازرسان صمت ناظر بر بازار هندیجان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هندیجان از انجام بازرسی‌ها و نظارت‌های مستمر بر بازار شهرستان در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

مهرداد اسکندری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به آغاز طرح نظارت بر بازار ماه مبارک رمضان از ۱۸ فروردین ماه گفت: به منظور کنترل بازار و جلوگیری از ایجاد تنش در عرضه و تقاضا، طرح مذکور تا پایان ماه مبارک ادامه دارد.

او اظهار داشت: تسهیل و تسریع دسترسی مردم به کالا‌های مورد نیاز با قیمت مصوب و مناسب، نظارت بر عملکرد واحد‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی و گران فروشی، تقلب و افزایش گشت‌های مشترک بازرسی واحد‌های صنفی به ویژه شیرینی فروشی‌ها، مراکز فروش آش و حلیم، سوپر مارکت‌ها و میوه وتره بار و اقلام لبنی و پروتئینی از اهداف این طرح است.

اسکندری با تاکید بر ضرورت همکاری همه صنوف با بازرسان در اجرای این طرح بیان داشت: رعایت نرخ‌های مصوب و سود قانونی، نصب برچسب قیمت روی همه کالاها، صدور فاکتور رسمی در قبال فروش کالا از جمله موارد مورد تاکید در اجرای این طرح است که همه صنوف باید آن را رعایت کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.