تثبیت ۹۲۰هزار هکتار از اراضی ملی لرستان

مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان گفت: ۹۲۰ هزار هکتار اراضی ملی استان از جمله بیش از ۹ هزار هکتار بستر رودخانه و چهار هزار هکتار زمین وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح پارسال حدنگاری و تثبیت شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،علی اکبر باقری،مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان اعلام کرد: در مجموع یک میلیون و ۱۲۶ هزار هکتار از مجموع ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار اراضی ملی این استان تاکنون تثبیت شده است.

او گفت: با توجه به محدودیت‌های کرونایی سال گذشته با تلاش و جدیت مجموعه اداره کل ثبت اسناد واملاک لرستان حدود ۹۲۰ هزار هکتار از اراضی ملی استان تثبیت شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ رشد هزار درصدی داشته است.

او  اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده تلاش می‌شود در سه ماه نخست سال جاری تمام اراضی ملی استان کاداستر (حدنگاری) و تثبیت شوند.

باقری عنوان کرد: تمام زمین‌های زراعی استان ۶۰۰ هزار هکتار می‌باشد که از این میزان هشت هزار و ۲۳۷ هکتار در سال گذشته تثبیت شده است.

او گفت: با تعامل و همکاری شرکت آب منطقه‌ای لرستان پارسال ۹ هزار و ۷۷۶ هکتار بستر رودخانه‌های استان و در راستای تعامل و انعقاد تفاهم‌نامه با وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح چهار هزار هکتار از اراضی این نهاد نیز تثبیت شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار