مدیر کل کمیته امداد خوزستان:

سفره اطعام مهدوی برای نیازمندان خوزستان پهن می‌شود

شیبه با اشاره به راه اندازی مرکز اطعام مهدوی در خوزستان گفت: در ماه مبارک نیازمندان بر سفره اطعام و افطار خیران نیک اندیش استان مهمان می‌شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جمال شیبه مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان در حاشیه مراسم آغاز به کار نخستین مرکز اطعام مهدوی در استان با حضور حجت السلام میرعلایی فرمانده ناحیه امام علی (ع) اهواز، مسئول فرهنگی سپاه ولیعصر (عج) و مسئول دفتر نماینده ولایت فقیه گفت: در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و عملیاتی کردن رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان غذای گرم و بسته معیشتی با مشارکت خیران میان نیازمندان توزیع می‌شود.

او با اشاره به راه‌اندازی ۲۷۵ مرکز اطعام مهدوی و افطاری ساده سراسر استان در ماه مبارک رمضان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اشاره کرد و افزود: اولین آشپزخانه به همت بسیج امام علی (ع) و امام حسین (ع) سپاه قرارگاه جهادی شهید مصدق طاهری مسجد حجت اهواز افتتاح شد.

شیبه اظهار داشت: این آشپزخانه‌ها از روز نخست ماه مبارک رمضان شروع به فعالیت می‌کنند و تا پایان ماه مبارک رمضان، مددجویان و نیازمندان در قالب طرح اطعام مهدوی، افطاری ساده غذای گرم و بسته‌های معیشتی و سبد غذایی دریافت خواهند کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: پیش بینی می‌شود بیش از یک میلیون پرس غذای گرم و ۱۷۵ هزار سبد غذایی و بسته معیشتی در استان توزیع شود که با همکاری و مشارکت مردم نیکوکار، موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری، بسیج و سپاه، گروه‌های جهادی و استفاده از ظرفیت خیران، اصناف، سازمان‌ها، نهاد‌ها صورت می‌گیرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان ضمن دعوت از مردم، خیران و همه نهاد‌ها و دستگاه‌های مسئول برای پیوستن به مرحله سوم پویش ایران همدل، بیان داشت: مردم نیکوکار می‌توانند برای ارائه کمک‌های خود از طریق شمارگیری کد دستوری #۱۴* اقدام و همچنین پایگاه‌ها و دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.