ماجرای دزدیده شدن کفش‌های دونده ایرانی قبل از مسابقه!

تفتیان، ورزشکار و دو و میدانی کار کشورمان هنگام گرم کردن و آمادگی پیش از مسابقه متوجه می‌شود که کفش‌هایش سرجایشان قرار ندارد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن تفتیان که از او به عنوان یوز پلنگ ایرانی یاد می‌شود یکی از اصلی‌ترین نامزد‌های عنوان قهرمانی در مسابقات دو و میدانی مشهد بود که متاسفانه با شکست در برابر حریف عراقی نتوانست این عنوان را کسب کند. حسن تفتیان مقصر اصلی این باختش را دزدیده شدن کفش‌های اصلی‌اش می‌داند.

تفتیان، ورزشکار و دو و میدانی کار کشورمان هنگام گرم کردن و آمادگی پیش از مسابقه متوجه می‌شود که کفش‌هایش سرجایشان قرار ندارد. او در این رابطه می‌‎گوید: «هنگامی که می‌خواستم گرم کردن را شروع کنم متوجه شدم که کفش‌هایم در کیفم نیستند. همه جا را گشتیم و متوجه شدیم هنگام عبور از دستگاه اکس ری ورودی ورزشگاه بیرون افتاده است، وقتی از مسئول مربوطه در مورد کفش‌ها سوال پرسیدیم گفت فرد دیگری اعلام کرده کفش‌ها برای او هستند و آن‌ها را برده است. بعد از این اتفاق من کاملا بهم ریختم و مجبور شدم از یک دونده ۸۰۰ متر کفش قرض بگیرم. متاسفانه کفش‌ها بزرگ بود، اما دوست داشتم حتی پا برهنه هم که شده قهرمان شوم.»

این ورزشکار ادامه می‌دهد: «کار دوندگان به طور کامل مربوط به کفش‌هایشان می‌شود. بزرگ بودن کفش‌ها باعث شد در زمان شروع و هنگام رسیدن به خط پایان نتوانم تعادل خود را حفظ کنم.» تفتیان در مورد ارزش کفش دزدیده شده می‌گوید: «فکر می‌کنم حدود ۱۰ میلیون تومان باشد. البته مشکل من اصلا مادی نبود.»


بیشتر بخوانید


از چند روز گذشته مسابقات دو و میدانی جام امام رضا (ع) در ورزشگاه مدرن امام رضا شروع شده است. ۵۴ ورزشکار از کشور‌های ترکیه، ارمنستان، قرقیزستان، سوریه، افغانستان، پاکستان، بنگلادش، عراق و ۱۷۰ ورزشکار از ۳۲ استان کشور در این رقابت‌ها شرکت کرده‌اند. این مسابقات در تقویم فدراسیون جهانی دو و میدانی ثبت رسمی شده و برای ورزشکاران آن دارای امتیاز برای انتخابی المپیک است. گفته می‌شود از همه ورزشکاران برای شرکت در این مسابقات آزمایش PCR گرفته می‌شود.

حسن تفتیان در ۱۴ اردیبهشت سال ۱۳۷۲ به دنیا آمده و دونده دو‌های سرعت است. او در سال ۲۰۱۶ در مسابقاتی در اسپانیا رکورددار دو صد متر ایران شد. او همچنین در مسابقات دو صد متر مسابقات دو و میدانی قهرمانی جهان برای اولین بار به عنوان یک ایرانی توانست به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند. او در المپیک ۲۰۱۶ با اینکه در دور مقدماتی دو صد متر در گروه خود سوم شد، اما به عنوان بهترین‌ها در رده سوم برای اولین بار به عنوان یک ایرانی به نیمه نهایی المپیک صعود کرد.

منبع:روزیاتو

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.