مردم از فضای معنوی ماه مبارک رمضان نهایت استفاده را ببرند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، ماه مبارک رمضان را هدیه خداوند به مردم برای رسیدن به قرب الهی دانست و گفت: همه مردم باید از این فضای بزرگ معنوی به دست آمده نهایت استفاده را ببرند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» روز سه‌شنبه در دیدار اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، روح تمام احکام و دین را امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: این فریضه بسیار مهم را باید در طول سال با زبان نرم و اثر گذار تذکر دهیم تا در دل مخاطبان تأثیر بگذارد.

او  تأکید کرد: مردم مؤمن کرمانشاه از دیرباز نسبت به شعائر دین احساس مسئولیت می‌کردند و در آستانه ماه رمضان فضای شهر و استان را عوض می کردند.

امام جمعه کرمانشاه با انتقاد از برخی بی تفاوتی‌ها بیان کرد: همه ما مسئول هستیم و نباید از زیر بار مسئولیت‌ها شانه خالی بکنیم و به دیگران محول کنیم.

آیت الله علماء با اشاره به سخنان امام راحل خاطر نشان ساخت: امام راحل همواره تأکید داشت که باید خروجی مدارس و دانشگاه‌های ما بچه مسلمان باشد، لذا همه ما باید نسبت به این مهم اهتمام لازم را داشته باشیم.

امام جمعه کرمانشاه در خصوص ماهیت قیام امام حسین (ع) بیان داشت: اصل فلسفه قیام حضرت سید الشهدا (ع) برای احیای دین جدش بوده یعنی اصل دین و این حرکت امام در قالب امر به معروف بوده است.

او با تاکید بر اینکه نسبت به جوانان نباید سخت گیری نماییم، گفت: باید بیشتر جوانان را راهنمایی کنیم، آن هم با زبان نرم و مهربانی و به گونه‌ای کل جامعه متأثر از این برخورد ما شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار