انتصاب رییس قرارگاه جهادی رهروان ولایت لرستان

در آیینی با حکم پیمان سرپاس رییس قرارگاه ملی جهادی رهروان ولایت کشور سید مرتضی شاهرخی به سمت رییس قرارگاه رهروان ولایت استان لرستان معرفی و منصوب شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،  حکم انتصاب  به پیشنهاد معاون امور مجلس و استان‌های قرارگاه ملی جهادی رهروان ولایت کشور صادر شد.

گفتنی است که سیدمرتضی شاهرخی از رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس استان لرستان است که مدیرمسوولی هفته نامه افق برتر لرستان، مدیرمسوولی انتشارات افق برتر را در کارنامه خود دارد. وی رده‌های مدیریتی سازمان آموزش و پرورش را طی کرده که آخرین آن رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش استان لرستان بوده است.

شاهرخی ضمن تشکر از رییس قرارگاه ملی جهادی رهروان ولایت کشور، گفت: با بهتر شدن شرایط ناشی از کرونا و وضعیت سفید، ساماندهی قرارگاه رهروان ولایت استان لرستان در اسرع وقت شکل خواهد گرفت و بر اساس چارت تشکیلاتی این قرارگاه، احکام مربوطه صادر خواهد شد.

او گفت: هدف از تشکیل قرارگاه رهروان ولایت استفاده از ظرفیت‌های مردمی و استفاده از هم‌افزایی دستگاه‌ها برای زدودن چهره فقر و محرومیت از کشور و استان لرستان است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.