تاکید بر شرکت سهام داران عدالت در انتخابات هیات مدیره

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران بر شرکت سهام داران عدالت در انتخابات هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید اسماعیل هاشمی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران با تاکید بر ثبت نام و احراز هویت سهامداران عدالت مازندران در سامانه سجام از سهام دارای واجد شرایط عدالت خواست تا در جهت تقویت شرکت سرمایه گذاری عدالت استان، در انتخابات هیات مدیره شرکت کنند.

او افزود:با توجه به جایگاه و اهمیت شرکت سرمایه گذاری عدالت استانی، آن دسته از متقاضیان عضویت در هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت مازندران می‌توانند تا تاریخ ۲۸ فروردین با مراجعه به سامانه setan.seo.ir نسبت به شرکت در انتخابات هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری عدالت استان مازندران اقدام کنند.

هاشمی گفت:شرایط ثبت نام در انتخابات داشتن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی مرتبط با مورد تایید مراجع ذیصلاح تحصیلی، و تجربه کافی است.

او با بیان اینکه تمامی مدارک باید به صورت کامل و بدون نقص در سامانه مزبور بارگذاری و ارسال شوند، افزود: بدیهی است به درخواست‌های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد.

مدیرکل اموراقتصادی و دارایی مازندران گفت:نحوه امتیاز دهی به واجدین شرایط در اجرای دستور العمل تایید صلاحیت حرفه‌ای خواهد بود که در سایت سازمان به آدرس seo.ir بارگذاری شده و صرفا افرادی که صلاحیت آن‌ها بر اساس این دستورالعمل احراز شود، امکان شرکت در انتخابات اعضای هیات مدیره شرکت‌های مذکور را خواهند داشت.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار