ساخت ۱۲ مسکن در مناطق زلزله زده سی سخت به همت بسیجیان سمنانی

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: کار ساخت ۱۲ باب منزل در مناطق زلزله زده سی سخت به بسیج سازندگی استان واگذار شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان به همراه رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان و محسن خدام معاون فنی و مهندسی سازمان بسیج سازندگی استان با حضور منطق زلزله زده سی سحت از این مناطق بازدید کردند.

او با تاکید بر ظرفیت استفاده از جهادگران در جهت ساخت هرچه سریعتر این منازل افزود: بازسازی و ساخت منازل تخریب شده به همت گروه‌های جهادی، پایگاه‌های بسیج، نواحی مختلف سپاه در شهرستان ها، بسیج سازندگی نواحی، خیرین و اقشار مختلف بسیج انجام خواهد شد.

مهدی کاشفی بیان کرد: خدمت به محرومین و آسیب دیدگان اولویت اصلی این سازمان بوده و در این راه از همه توان و ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد.

او ابراز داشت: مردم و خیرین نیکوکار نیز میتوانند با مشارکت در امر ساخت منازل آسیب دیده در منطقه زلزله زده سی سخت در این امر خدا پسندانه سهیم باشند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان در این جلسه با تاکید بر همکاری همه دستگاه‌ها برای ساخت منازل زلزله زده افزود: نیاز مردم در این زمان به کمک در واقع نعمتی از سمت خداوند برای خدمت به نیازمندان است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار