۲۹ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در سیستان و بلوچستان فعال است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: با افتتاح ۶ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در سال ۹۹ تعداد این مجتمع‌ها در حوزه راه‌های تحت پوشش این اداره‌کل به ۲۹ مورد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،ایوب کرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان  گفت: خستگی و خواب آلودگی از عوامل اصلی تصادفات جاده‌ای بویژه در جاده‌های کویری است که این مجتمع‌ها می‌توانند نقش مهمی در کاهش این مشکلات داشته باشند.

او فراهم شدن زمینه اشتغال و افزایش سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان را از دیگر مزایای ایجاد مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی عنوان کرد و گفت: این مجتمع‌ها با دارا بودن امکاناتی نظیر جایگاه سوخت، رستوران، غرفه‌های تجاری، نمازخانه و سرویس بهداشتی به کاربران جاده‌ای خدمات ارائه می‌دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به وسعت و فاصله زیاد بین مراکز جمعیتی استان علاوه‌بر ۲۹ مجتمع خدمات بین راهی موجود، در سالجاری هشت مجتمع دیگر در محور‌های زاهدان – خاش، زابل - زهک، زابل – زاهدان، گوهر کوه و میرجاوه به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اهمیت نظارت بر مجتمع خدمات رفاهی بین راهی اظهارداشت: در شرایط کرونایی کارشناسان حوزه فنی و نظارت این اداره‌کل با حضور در مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد کرونا وضعیت این مراکز را بررسی می‌کنند.

کُرد با تاکید بر اهمیت برخورداری از دیدگاه‌های مسافران و ارزیابی نظرات برای ارتقای سطح خدمات به هموطنان گفت: مسافران گرامی می‌توانند هنگام مراجعه و استفاده از تاسیسات جاده‌ای با ارائه نظرات و پیشنهادات به مسوولان و دست اندرکاران مجتمع‌های خدماتی رفاهی، آنان را برای ارائه خدمات بهینه‌تر یاری و مساعدت کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار