بسته‌های غذایی هدیه‌ای رمضانی به نیازمندان اندیکا و لالی

با اجرای دوازدهمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، ۸۰۰ بسته موادغذایی به نیازمندان اهدا شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، به منظور عمل به اوامر مقام معظم رهبری در خصوص همیاری و مشارکت در تأمین معیشت شهروندان کم برخوردار و با دستور مدیریت این شرکت در جهت ایفای نقش در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان، ۸۰۰ بسته کمک های مومنانه به ارزش تقریبی ۵/۳ میلیارد ریال تهیه و جهت خانواده‌های کم بضاعت شهر مسجدسلیمان توزیع شد.

بسته‌های مواد غذایی و بهداشتی خشک توزیع شده حاوی؛ برنج، روغن مایع، رب گوجه، ماکارونی، لوبیا، عدس و قند هستند که با همت پایگاه مقاومت بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان و با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره)، موسسه‌های خیریه و ناحیه مقاومت بسیج توزیع شدند.

شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان پیش از این و در مراحل پیشین از این رزمایش انسان دوستانه که نشأت گرفته از حفظ کرامات انسانی‌ است، تعداد ۴ هزار و ۴۰ بسته مواد غذایی و بهداشتی و ۴ هزار و ۵۰ بسته نوشت افزار را تهیه و جهت توزیع در اختیار نمایندگان سپاه پاسداران، دفاتر ائمه جمعه، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا قرار داده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.