نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

پیوند دانشگاه و صنعت هر روز جدی‌تر دیده می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: اهمیت پیوند دانشگاه و صنعت هر روز جدی‌تر دیده می‌شود و این موضوع می‌تواند پیشرفت را برای جامعه به ارمغان بیاورد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار رئیس و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه صنعت علمی و دانشگاه حقیقی با پیوند دانشگاه و صنعت تحقق می‌یابد، گفت: اهمیت پیوند دانشگاه و صنعت هر روز جدی‌تر دیده می‌شود و این موضوع می‌تواند بسیاری از مشکلات عرصه دانشگاه و صنعت را برطرف کند و توسعه و پیشرفت را برای جامعه به ارمغان بیاورد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی بیان کرد: خداوند فرموده اگر در راه ما تلاش کنید، در‌های بسته به روی شما باز می‌شود و در حوزه علمی نیز همین گونه است و اگر به آن چه می‌دانیم عمل کنیم، به علومی که نمی‌دانیم دست می‌یابیم.

وی با تأکید بر اینکه دانشگاه‌ها در راستای تحقق شعار سال رسالت‌های جدی دارند، افزود: بخشی از پشتیبانی که رهبری بر آن تأکید دارند، در راستای رسالت‌های دانشگاه‌ها قرار دارد و این که شما عزیزان در این عرصه برنامه دارید، امیدوار کننده است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی اظهار کرد: اگر با محور یزکیهم به تربیت استاد و نیروی انسانی اقدام کنیم، برکات آن چشم‌گیر خواهد بود و چنین استاد و دانشجویی علم خود را در خدمت اعتلای جامعه خود قرار می‌دهد.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: جلوگیری از واردات کالا‌هایی که در کشور تولید می‌شود، بسیار مهم و مورد تأکید رهبری است و برای تحقق این موضوع لازم است همه دستگاه‌ها همکاری و همراهی لازم را داشته باشند تا شاهد از بین رفتن زحمات نوآوران کشور نباشیم.

اصغر کشتکار سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین هم گزارشی از برنامه‌های آینده این دانشگاه ارائه کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.