مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان خبر داد:

فعالیت ۲۲ مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی در زنجان

یوسفی از فعالیت ۲۲ مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی با مجوز رسمی اداره تعاون در استان زنجان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، یوسفی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه اهمیت کار آفرینی و اقدامات ترویجی در این خصوص بر کسی پوشیده نیست، گفت: این اداره کل طی سال گذشته و از طریق نهاد سازی بیشترین حجم فعالیت‌های ترویجی و مشاوره‌های تخصصی کار آفرینی را انجام داد.


او از وجود ۲۲ مرکز مشاوره تخصصی کار آفرینی در استان زنجان خبر داد و افزود: همچنین ۲ مرکز کافه کار آفرینی و انجمن صنفی مراکز مشاوره کار آفرینی و کانون کار آفرینی در استان زنجان خدمات لازم را به جامعه هدف ارائه می‌دهند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان با بیان اینکه فرهنگ‌سازی و ترویج کار در بین جوانان همواره مورد تأکید است، گفت: ایجاد فرهنگ کار و کارآفرینی بین جوانان مورد توجه است.

یوسفی با بیان اینکه کارآفرینی یک راهکار بسیار مؤثر برای برون رفت از معضل بیکاری در جامعه است، افزود: توسعه مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی استان زنجان جزو برنامه‌های اداره کار است.


مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان ادامه داد: مراکز مشاوره کارآفرینی این امکان را برای سرمایه‌گذار ایجاد می‌کند که در چه زمینه‌ای فعالیت کرده و چطور سرمایه خود را مدیریت کند.

او افزود: مراکز مشاوره خدمات کارآفرینی براساس دستورالعمل‌های مربوطه در زمینه تهیه طرح‌های توجیهی و توانمندسازی سرمایه گذاران طرح‌های اقتصادی فعالیت‌های خوبی را انجام می‌دهد که امسال  با قوت بیشتری اجرا خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.