انهدام باند سرقت خودرو در اراک

در عملیات پلیس باند سرقت خودرو و قطعات خودرو در اراک متلاشی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با پیگیری و عملیات کارآگاهان نیروی انتظامی استان مرکزی اعضای باند سرقت خودرو و قطعات خودرو در اراک دستگیر شدند و این باند متلاشی شد.

سرهنگ کارآگاه کامیار چهری رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی با اشاره به دستگیری اعضای این باند سرقت گفت: سارقان به ۱۷ فقره سرقت اعتراف کردند و کلیه اموال سرقت شده به مالباختگان برگردانده شد

سرهنگ چهری افزود: در هفته‌های اخیر با اعلام گزارش‌های متعددی از سرقت خودروی پراید در برخی از محله‌های شهرستان اراک، بررسی موضوع با تشکیل تیمی تخصصی از کارآگاهان پلیس آگاهی و ماموران انتظامی کلانتری‌های شهر اراک در دستور کار قرار گرفت.

او اضافه کرد: در مراحل اقدامات تخصصی و علمی پلیس، سرانجام ماموران انتظامی موفق شدند یکی از اعضای این باند سرقت را که دارای یک مغازه مکانیکی در شهر اراک بود، شناسایی و دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی بیان کرد: در بازجویی‌های کارآگاهان و با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده، دو سارق دیگر که با فرد دستگیر شده همکاری داشتند، شناسایی و آن‌ها هم طی عملیات‌هایی جداگانه دستگیر شدند.

او تصریح کرد: دستگیرشدگان در این عملیات به سرقت ۸ دستگاه خودروی سواری، ۹ فقره سرقت باتری خودرو در شهرستان اراک اعتراف کردند.

سرهنگ چهری اظهار کرد: علاوه بر کشف ۴ دستگاه خودروی سرقت شده از اعضای این باند به صورت بلاصاحب در خیابان‌های اراک در بازرسی از محل فعالیت این افراد هم تعداد ۴ خودروی دیگر و ۹ باتری سرقت شده کشف شد.

او ادامه داد: همچنین در پیگیری‌ها برای بازگرداندن دیگر اموال سرقت شده، ۳ خریدار اموال مسروقه هم شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی با تاکید بر ضرورت به کارگیری حداقل ابزار‌های بازدارنده در پیشگیری از سرقت خودرو از مردم خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را برای بررسی از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.