تدارک ویژه برنامه های رمضان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی

سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ویژه برنامه های مختلف معنوی و اجتماعی برای ایام رمضان تدارک دیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،  مدیرکل تبلیغات اسلامی این استان در جلسه هماهنگی عملیات رمضان ۱۴۰۰ گفت: ماه رمضان فرصت کم نظیر و بی نظیری است که از آن برای تقویت و تبلیغ دین به نحو مطلوب باید استفاده کرد.
حجت الاسلام افتخاری برگزاری مراسم‌های مبارک رمضان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را از جمله مطالبات مردم دانست و افزود: اگر آیین‌های مذهبی ماه مبارک رمضان تعطیل شوند جامعه دچار خسران خواهد شد.

او از برگزاری "جشنواره مهرواره محله همدل" با هدف گسترش نشاط، امید و تقویت خود باوری اقشار مختلف مردم در ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

حجت الاسلام افتخاری ادامه داد: دراین طرح بر رویکرد اصلی، یعنی رفع مسائل و مشکلات محله، استفاده از ظرفیت معنوی ماه مبارک رمضان برای همدلی و همیاری اجتماعی و پررنگ نمودن نقش راهبری امام جماعتِ مسجد محله برای رفع مشکلات تاکید شده است.

او برگزاری مراسم جزءخوانی قرآن، محافل قرآنی با دعوت از قاریان بین المللی، اجرای ویژه برنامه‌های متنوع برای روزه اولی ها، برگزاری جلسات هم افزایی دستگاه‌ها در عملیات رمضان، پویش مهمان امام حسنیم و راه اندازی پویش‌های همدلی و مواصات، پوبش ملی و رسانه‌ای عملیات یکپارچه رمضان را از دیگر برنامه‌های این اداره کل در ماه مبارک مبارک رمضان عنوان کرد.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.