احداث سرای محله در باغ ترابی کرج

مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج از احداث سرای محله در باغ ترابی به منظور افزایش همکاری میان شهروندان و شهرداری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، امیرحسین کاظمینی، مدیر منطقه چهار شهرداری کرج در بازدید از طرح های عمرانی منطقه با اشاره به این که یک باب سرای محله در مجموعه فرهنگی ورزشی باغ ترابی در حال احداث است، گفت: سرای محلات باهدف افزایش مشارکت مردمی در ادارۀ شهر از طریق به‌کارگیری توانمندی و ظرفیت مادی و معنوی آنان و استفاده مثبت از امکانات محله در دستور کار قرارگرفته است.

او ایجاد رکن اجرایی در سطح محله متناسب با رکن مشورتی، افزایش اعتماد و ارتباط متقابل بین شهرداری و ساکنان محله، تطابق هرچه بیشتر تصمیمات، برنامه‌ها و فعالیت‌های شهرداری با خواست و مطالبه واقعی مردم، تلاش در جهت احیا و برجسته کردن هویت و جایگاه محله و افزایش همکاری میان شهروندان و شهرداری برای انجام فعالیت‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و رفاهی را از جمله اهدافی برشمرد که باعث شده شهرداری اقدام به احداث سرای محله کند.

مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج گفت: با احداث فاز دوم پارک هاشمی سرانه سبز در منطقه افزایش پیداکرده است و شهروندان می‌توانند سهم بیشتری از فضای سبز و گذراندن اوقات فراقت در پارک‌ها داشته باشند.

او افزود: باوجود شرایط کرونایی، طرح ها طبق زمان‌بندی در حال انجام است و به‌زودی به افتتاح می شود و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.