دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان زنجان:

تسهیلات پرداختی بانک‌ها در سال گذشته ۱۱۶ درصد افزایش داشته است

دادگر گفت: میزان پرداخت تسهیلات در سال گذشته ۱۱۶ درصد در مقایسه با سال ۹۷ افزایش داشته است.

دادگر دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان زنجان در گفتگو  با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، گفت: در سال ۹۷ تسهیلاتی که بانک ها پرداخت کردند ۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بود که پارسال این رقم به ۱۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان رسید.


او عملکرد بانک‌های استان زنجان طی سال گذشته را بسیار مطلوب عنوان کرد و افزود: در ارزیابی وزارت کشور از میزان همراهی شبکه بانکی با استانداری، زنجان رتبه عالی را کسب کرد.


دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان زنجان ادامه داد: رشد منابع بانک‌های استان زنجان در پایان سال گذشته نسبت سال ۹۷ بیش از ۹۵ درصد افزایش داشته است.


دادگر با بیان اینکه میزان مصارف به منابع به عنوان اینکه چه میزان از منابع جمع آوری شده برای تسهیلات پرداخت شده است گفت: پارسال این میزان ۸۹ درصد بود که بسیار رضایت بخش است.


مدیر بانک سپه استان زنجان و دبیر شورای هماهنگی بانک‌های این استان گفت: بیشترین تسهیلات پرداختی مربوط به بخش صنعت و معدن، خدمات و بازرگانی و کشاورزی بوده است.


او توجه بانک‌ها به بخش صعنت و تولید را بسیار خوب دانست و افزود: رشد تسهیلات در این بخش را ۱۷۲ درصد بوده که در استان زنجان ۱۳ میلیارد تومان به ازای هر واحد تولیدی بطور میانگین پرداخت شده است.


دادگر بخش دیگری از تسهیلات پرداختی را در بخش قرض الحسنه عنوان کرد و گفت: پارسال برای ۱۱ هزار و ۳۳۲ نفر مبلغ ۵۸۶ میلیارد تومان وام ازدواج پرداخت شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.