برگزاری اولین جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان در سال ۱۴۰۰

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: اولین جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان در سال ۱۴۰۰ با حضور استاندار برگزار شد.

کوروش مودت مدیرکل آموزش و پروش خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: اولین جلسه شورای آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۰ با حضور استاندار خوزستان و اعضای این شورا تشکیل شد.

مودت بیان داشت: تجلیل از مقام معلم و معلمان با جلوه‌های ویژه  در هفته بزرگداشت مقام معلم  صورت می‌گیرد مصوبات خوبی در سطح شورا تصویب شد و تجلیل از ۱۲۲ معلم نمونه استان و ۱۶ فرهنگی که در سطح کشور معرفی شدند.

او افزود: در بحث پیش دبستانی، پیشنهاد نرخ مصوب برای پرداخت هزینه‌های ضریب ۶، ۷، ۸ و ۹ بود که در خصوص کودکان  و دانش آموزان بازمانده از تحصیل مطرح و راهکار‌های خوبی اتخاذ شد که استاندار دستور داد از محل اعتبارات معاونت سیاسی _ اجتماعی استانداری در این خصوص کمک کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در خصوص پایش سوادآموزان گفت: خوزستان عملکرد خوبی در سطح کشور در عرصه مبارزه با بیسوادی داشته و رتبه مناسبی داریم و اداره مخابرات، ثبت و احوال، صدا و سیما و سایر ارگان‌ها باید همکاری لازم را با ما داشته باشند که پایش اسمی صورت بگیرد تا بتوانیم  بلوک بندی، شماره تلفن و آمار آن‌ها از نظر شناسنامه‌ای را انجام دهیم.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار