اعلام نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات میان دوره‌ای مجلس در استان مرکزی

زمان بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات میان دوره‌ای مجلس در حوزه تفرش، آشتیان و فراهان پایان یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با اتمام زمان رسیدگی شورای نگهبان به صلاحیت داوطلبان انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و اعلام نتایج این بررسی‌ها به وزارت کشور و سپس به خود داوطلبان افرادی که صلاحیتشان در حوزه تفرش، آشتیان و فراهان احراز نشده می‌توانند از فردا به دفتر شورای نگهبان در استان مرکزی یا دفتر نظارت شهرستان تفرش مراجعه و اعتراض خود را اعلام کنند.

حجت الاسلام مبارک آبادی رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان بر انتخابات در استان مرکزی گفت: با توجه به اینکه بررسی داوطلبان اولین دوره انتخابات میان دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه تفرش، آشتیان و فراهان در هیئت اجرایی به پایان رسیده، داوطلبان رد صلاحیت شده از فردا به مدت ۴ روز فرصت اعتراض دارند.

حجت الاسلام مبارک آبادی افزود: کسانی که از سوی هیئت اجرایی در حوزه تفرش آشتیان و فراهان رد صلاحیت شده اند می‌توانند از فردا به مدت ۴ روز و در ساعت‌های ۸ صبح تا ۱۶ با مراجعه به دفتر هیات نظارت شورای نگهبان بر انتخابات در استان مرکزی اعتراض خود را اعلام کنند.

او اضافه کرد: تفاوتی که این دوره با دوره‌های دیگر دارد این است که به خاطر شرایط کرونایی تدابیری اندیشیده شده تا معترضان به نتایج بتوانند به علاوه بر دفتر استان به دفتر نظارت شهرستان تفرش هم که حوزه اصلی است مراجعه کنند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی بیان کرد: بر اساس تبصره ماده ۵۱ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی کسانی که در هیئت اجرایی رد صلاحیت شده اند می‌توانند به هیئت نظارت استان در اراک و یا دفتر نظارت شهرستان تفرش مراجعه کرده و مستندات خودشان را مبنی بر شکایت از هیئت اجرایی ارائه کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.