۲۶ زندانی غیرعمد در سیستان و بلوچستان چشم انتظار کمک خیران هستند

مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: ۱۳۰ زندانی غیرعمد پارسال از زندان‌های این استان آزاد و ۲۶ نفر همچنان چشم انتظار کمک‌های خیران برای بازگشت به آغوش گرم خانواده‌هایشان هستند.

عبدالحسین سجادی مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: پارسال ۱۳۰ نفر از مددجویان جرایم غیرعمد از زندان‌های سیستان و بلوچستان آزاد و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

او  با بیان اینکه این افراد با هزینه سه میلیارد تومان از محل کمک‌های مردم خیر سیستان و بلوچستان از زندان‌ها آزاد شدند افزود: این امر نشان از فرهنگ‌سازی درست در این زمینه بوده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در سال‌های اخیر گسترش فرهنگ ایثار و شهادت موجب شده تا توجه به انسان‌های آسیب‌پذیر در استان رشد داشته باشد.

او  خاطرنشان کرد: هم‌اینک ۲۶ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های سیستان وبلوچستان حضور دارند که امیدواریم با اقدامات برنامه‌ریزی شده در روزهای آینده شاهد آزادی آنان باشیم.

سجادی ادامه داد: در سال ۹۹ تعداد ورودی‌ها به زندان‌های سیستان و بلوچستان کاهش داشته که نشان از رشد قانون‌گرایی و توجه به این مهم در استان بوده است.

او  با بیان اینکه با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان برگزاری جشن‌های گلریزان به صورت غیرحضوری در سراسر سیستان وبلوچستان برنامه‌یزی شده افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته بستر برگزاری جشن‌های گلریزان فراهم شده و امیدواریم شاهد حضور مجازی مردم در این مراسم باشیم و همچون سال گذشته برای این مهم گام‌های موثری برداریم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اهل تبریز
۰۱:۰۱ ۲۶ فروردين ۱۴۰۰
لااقل یک شماره حسابی اعلام می شد .
آخرین اخبار