کرونا در دزفول همچنان می‌تازد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول میزان مراجعه افراد با علائم کرونا به بیمارستان‌های این شهرستان را افزایشی و نگران کننده عنوان کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی قمیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول درخصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در این شهرستان گفت: میزان مراجعه افراد با علائم کرونا و همچنین تعداد موارد بستری در بیمارستان‌ها روند افزایشی دارد که همین موضوع باعث نگرانی کادر درمان شده است.

او همراهی مردم را یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در کاهش آمار ابتلا به بیماری کووید-۱۹ دانست و اظهار داشت: اگر همه مردم بصورت متحد و همزمان شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کرده و از ماسک استفاده کنند و نسبت به حفظ فاصله گذاری اجتماعی پایبند باشند، شاهد کاهش آمار ابتلا به این بیماری منحوس خواهیم بود.

قمیشی درخصوص ظرفیت بیمارستان‌ها بیان کرد: ظرفیت‌سازی تخت‌های بیمارستانی انجام شده و تلاش می‌کنیم بتوانیم خدمات خوبی به بیماران ارائه دهیم، اما انتظار داریم مردم با همکاری و خودداری از حضور در تجمع و مراسم و دورهمی‌های خانوادگی و ماندن در خانه ما را در مهار و کنترل کرونا ویروس یاری دهند.

هم اکنون ۱۶ شهرستان خوزستان از جمله دزفول در وضعیت قرمز کرونایی و ۸ شهرستان نارنجی هستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.