کشف و ضبط ۱۷ تن سیمان قاچاق در یاسوج

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت کهگیلویه و بویراحمد از کشف و ضبط ۱۷ تن سیمان قاچاق در یاسوج خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، معاون بازرسی ونظارت سازمان صنعت معدن و تجارت این استان گفت: بر اساس‌ گزارش واصله به سامانه‌ ستاد خبری ۱۲۴ مبنی بر عرضه خارج از شبکه و قاچاق سیمان به خارج از استان موضوع در دستور کار قرار گرفت.

آقای باقری افزود: با تلاش بازرسان این سازمان و همکاری پاسگاه انتظامی تنگ سرخ ۷ دستگاه خودروی وانت نیسان سایپا که قصد خروج ۳۵۰ پاکت سیمان قاچاق را از استان داشتند، توقیف و محموله های آنان کشف و ضبط شد.

روح الله باقری فرد ادامه داد: با توجه به شروع ساخت وسازها و نیازمردم استان به سیمان، برنامه ریزی شده که بازرسان از سازمان صمت در کارخانه حضور داشته باشند وروزانه موارد را رصد ونظارت کنند.

باقری بیان کرد: تا زمان عادی شدن موضوع و وفور سیمان در بازار این بازرسی ونظارتها استمرار خواهد داشت و با عرضه کنندگان قاچاق و خارج از شبکه این محصول به شدت برخورد قانونی و تعزیری خواهد شد.

معاون بازرسی ونظارت سازمان صنعت معدن و تجارت گفت: پرونده تخلف وانت بارها در کمترین زمان ممکن تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

باقری افزود: اگر فروش سیمان خارج از شبکه و قاچاق توسط عاملان انجام شود، بدونه هیچ گونه اغماضی ضمن معرفی متخلفان به مراجع قضایی و امنیتی، پروانه صنفی آنها نیز ابطال می شود.

انتهای پیام/ص

برچسب ها: سیمان ، سازمان صمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.