دستگیری سارقان خودرو کمتر از ۲۴ ساعت در آبادان

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری سارقان حرفه‌ای خودرو و کشف خودرو‌های سرقتی کمتر از ۲۴ ساعت در شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سرهنگ حسین زلقی فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت پراید ۱۴۱ نقره‌ای نقره‌ای رنگ در آبادان موضوع به طور ویژه در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: مأموران کلانتری ۱۶ امیرکبیر در تحقیقات علمی و اطلاعاتی موفق شدند سارق خودروی مذکور را کمتر از ۲۴ ساعت در شهرستان همجوار شناسایی و طی هماهنگی قضایی در مخفیگاهش دستگیر کنند، از محل اختفای سارق دستگیر شده، ۲ دستگاه خودرو سرقتی شامل: یک دستگاه پراید ۱۴۱ نقره‌ای به همراه یک دستگاه خودرو پراید تیبا سرقتی به صورت اوراق شده کشف و ضبط کنند، یک دستگاه خودروی تیبا متعلق به سارق که در صحنه‌های سرقت بکارگیری میشد نیز توقیف گردید.

سرهنگ زلقی تصریح کرد: همچنین مأموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق شدند سارقان یک دستگاه خودرو پراید صبا سفید رنگ را در یکی از مناطق روستایی این شهرستان شناسایی وطی هماهنگی قضایی هر دو سارق را دستگیر و خودرو سرقتی نیز کشف گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در پایان با بیان اینکه در مجموع از محل اختفای سارقان دستگیر شده سه دستگاه خودرو سرقتی کشف شد و یک دستگاه خودرو متعلق به سارقان توقیف شدگفت: سارقان دستگیر شده در بازجویی با پلیس به ۹ فقره سرقت خودرو شامل: ۵ دستگاه خودرو تیبا و ۴ دستگاه پراید معمولی معترف شدند که پس از تشکیل پرونده قضایی از طریق دادسرا راهی زندان شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.