برگزاری پویش قرآنی «بهار قرآن با شهدا»

همزمان با فرارسیدن ماه نزول قرآن کریم، «پویش قرآنی بهار قرآن با شهدا» به کوشش اداره کل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران آغاز می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، همزمان با فرارسیدن ماه نزول قرآن کریم، اداره کل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران، پویش مردمی «بهار قرآن با شهدا» را در سراسر کشور برگزار می‌کند.

بزرگترین معجزه دین ما کلام خدا و کتاب خدا یعنی قرآن مجید است که خداوند متعال در ماه مبارک رمضان و در شب قدر بر وجود نازنین پیامبر مکرم اسلام نازل کرده است، تا چراغ راهنمایی زندگی بشر و همه انسان‌ها در همه اعصار باشد.

شهیدان عزیز و والامقام در مکتب قرآن تربیت، تعالی و تکامل یافتند و به بالاترین درجه یعنی شهادت در راه خدا نائل آمدند و اینک با تأسی از سیره شهدای گرانقدر در تدبر در کلام خدا و تلاوت قرآن در ماه رمضان و به نیابت از هرشهید قرائت قرآن توسط همه مومنان و روزه داران طرح بهار قرآن با شهدا در سراسر کشور و در طول ماه رمضان اجرا می‌شود تا هم قلوب خود را به نور قرآن منور و شهدا را در ثواب قرائت قرآن کنیم.

با توجه به این که تدبر، تعقل، تأمل و بهره‌گیری از مضامین الهی و آسمانی قرآن راه گشای مشکلات زندگی فردی و اجتماعی مردم جامعه خواهد بود، هدف اداره کل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران از اجرای این طرح، افزون بر تلاوت و ختم قرآن کریم، به نیابت از شهدا، تدبر در کلام الهی است.

پویش قرآنی بهار قرآن با شهدا» به خانواده شهدا و ایثارگران اختصاص ندارد و همه آحاد و اقشار جامعه می‌توانند با مراجعه به سایت نوید شاهد، اطلاعات خود را در لینک «بهار قرآن با شهدا» وارد و به نیابت از هر شهید حزب، سوره و جزئی از قرآن قرائت کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار