پرداخت تسهیلات کرونایی به واحد‌های گردشگری و صنایع‌دستی زنجان

مدیرکل میراث ‌فرهنگی زنجان از پرداخت بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال تسهیلات کرونا به واحد‌های گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ارجمند مدیرکل میراث فرهنگی زنجان از پرداخت بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال تسهیلات کرونا به واحد‌های گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان خبر داد و گفت: این تسهیلات در قالب وام‌هایی به تعداد ۵۴۷ طرح با اشتغال هزار و ۵۰۰ نفر به واحد‌های گردشگری و صنعتگران صنایع‌دستی استان زنجان پرداخت شد.

او افزود: برای دریافت تسهیلات کرونا در استان زنجان ۶۲۳ پرونده تشکیل شد که ۷۶ پرونده مربوط به حوزه گردشگری و ۵۴۷ پرونده مربوط به حوزه صنایع‌دستی است.

ارجمند ادامه داد: واحد‌های گردشگری استان زنجان که موفق به دریافت تسهیلات کرونا شده‌اند شامل دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، اقامتگاه بومگردی، هتل‌ها و مجتمع‌های خدماتی رفاهی و بین‌راهی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت: شناسایی، آموزش، پرداخت تسهیلات و حمایت از فعالان حوزه صنایع‌دستی و تاسیسات گردشگری شهرستان‌ها باهدف رونق تولیدات این حوزه و اشتغال‌زایی در اهم برنامه‌های این اداره است.

او ادامه داد: باوجود شرایط سخت کرونایی، توسعه کارگاه‌های صنایع‌دستی، توسعه تاسیسات گردشگری و افزایش صدور مجوز صنایع‌دستی و دفاتر خدمات مسافرتی و بوگردی­ها در سال جهش تولید موردتوجه قرار گرفت.

 

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.