برگزاری نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت

جانشین رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: آزمون سراسری قرآن و عترت هشتم تا دهم اردیبهشت ماه به صورت مجازی برگزار می شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،مسعود شاه بیک، جانشین رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با اشاره به برگزاری نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت  گفت: نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت که به دلیل مشکلات و فراهم نشدن زیر ساخت فنی به تعویق افتاده بود که طی روزهای هشتم تا دهم اردیبهشت ماه امسال جاری و مصادف با سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) به صورت مجازی برگزار می شود.
 
جانشین رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: سنجش و ارزیابی کمی و کیفی عملکرد آموزشی مؤسسات و مراکز قرآنی کشور و ایجاد انگیزه در میان عموم مردم جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان برای فراگیری معارف قرآن و عترت، از اهدافی است که برای این آزمون در نظر گرفته شده است.
 
شاه بیک گفت: بر اساس اطلاعیه معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور آشنایی با فرآیند برگزاری آزمون مذکور، در روز پنج شنبه دوم اردیبهشت ماه، آزمون آزمایشی داوطلبان برگزار می‌شود و داوطلبان برای کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند به سامانه ثبت نام آزمون مراجعه کنند.
 
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.