مسئول روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد مطرح کرد؛

منع پروازهای خارجی لنگ بخشنامه سازمان هواپیمایی کشور!

حسن جعفری گفت: سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان متولی ایرلاین‌های کشور، باید دستور لغو پرواز‌ها را به ما ابلاغ کند و تاکنون از طرف آن‌ها ابلاغی ارسال نشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با وجود اوج گرفتن تعداد ابتلا و جانباختگان ویروس کرونا و هشدار‌های مسئولان وزارت بهداشت، همچنان شاهد پرواز‌های متعدد از کشور‌های عراق، ترکیه، افغانستان، قطر و سایر کشور‌های همسایه به مشهد هستیم. ورود ۳۵۰ مسافر از کشور‌هایی با آمار‌های نامناسب کرونایی به مشهد، بیم اوج گیری و تشدید وضعیت قرمز کرونا در این شهر را می‌دهد.

حسن جعفری مسئول روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد در خصوص اعلام هشدار از طرف سازمان علوم پزشکی مشهد به مسئولان استانی برای جلوگیری از پرواز‌های خارجی به مشهد گفت: از کشور‌های عراق، افغانستان، ترکیه و قطر پرواز‌هایی به مشهد داشته‌ایم. سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان متولی ایرلاین‌های کشور، باید دستور لغو پرواز‌ها را به ما ابلاغ کند و تاکنون از طرف آن‌ها ابلاغی برای ما ارسال نشده است.


بیشتربخوانید


او افزود: ما نمی‌توانیم مستقل عمل‌کنیم و متاسفانه در این باره دستور‌های استانی و شهری قابل اجرا نیست، زیرا تمامی بخشنامه‌ها باید به تایید ستاد ملی مقابله با کرونای کشور برسد و تا زمانی که بخشنامه برای ما ارسال نشود ما ملزم به استقبال از مسافران هستیم.

 مسئول روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد درباره استقرار تیم پزشکی و تست کرونا از مسافران پرواز‌های خارجی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی، تیمی در فرودگاه مستقر کرده است و از مسافران تست کرونا (PCR) اخذ می‌کند.

منبع:فارس
انتهای پیام//ز.ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.