معاون سازمان صمت استان سمنان:

طرح تشدید نظارت بر بازار استان سمنان آغاز شد

یحیایی گفت: طرح تشدید نظارت و پایش بازار ویژه ماه مبارک رمضان در استان، با همکاری اصناف آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  مهدی یحیایی معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صمت استان سمنان بیان کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای مواد غذایی به ویژه اقلام لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما و میوه طرح نظارت و بازرسی بازار ویژه ماه مبارک رمضان در استان اجرا خواهد شد.

او اظهار داشت: با هدف تنظیم بازار اقلام اساسی و مصرفی خانوار در ماه مبارک رمضان، حفظ آرامش بازار در این ماه مبارک و توجه به رفاه هموطنان به ویژه اقشار آسیب پذیر جامعه طرح ویژه نظارت بر بازار همزمان با سراسر کشور از روز اول ماه مبارک رمضان آغاز و تا پایان ماه مبارک ادامه می‌یابد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صمت استان سمنان تصریح کرد: این طرح تشدید بمنظور جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت‌ها و بروز تخلفات احتمالی انجام و افزایش گشت‌های بازرسی واحدهای صنفی و غیر صنفی مورد نظر به ویژه شیرینی فروشی‌ها، تالارها و رستوران‌ها، سوپر مارکت ها و میوه و تره بار در اولویت نظارت خواهد بود.

یحیایی اضافه کرد: بازرسان و کارشناسان نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق‌های اصناف شهرستان‌ها و ناظران افتخاری به صورت مستمر و روزانه گروه‌های کالایی پرمصرف در ماه مبارک رمضان را به طور ویژه مورد پایش قرار خواهند داد.

او بیان کرد: تمامی واحدهای صنفی موظف به نصب قیمت کالا و نرخ نامه در معرض دید عموم هستند و شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف اعم از گران فروشی، کم فروشی، عدم نصب قیمت و عدم صدور صورتحساب و غیره را به شماره ۱۲۴ سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گزارش کنند.

انتهای پیام / گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار