سد عمارت اردبیل تابستان امسال آماده آبگیری است

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل گفت: سد عمارت اردبیل در تابستان امسال آماده آبگیری شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عباس جنگی مرنی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل در جلسه ویدیو کنفرانسی با حضور معاونان عمرانی استانداری‌های اردبیل و آذربایجان شرقی گفت: در تابستان امسال این سد آماده آبگیری شده و برای شروع آبگیری مخزن این سد نیز تملک بخشی از اراضی داخل مخزن در دو استان اردبیل و آذربایجان شرقی انجام گرفته است.

او افزود: با اقدامات و تلاش‌های یکسال اخیر شرکت آب منطقه‌ای اردبیل، عملیات احداث بدنه سد عمارت بر روی رودخانه دره رود به ظرفیت ۱۸۲ میلیون متر مکعب تقریبا به پایان رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل بیان کرد: برای تملک قانونی باقیمانده آن نیز نیاز به مساعدت مدیران ارشد دو استان داریم و منابع مالی لازم در اختیار است.

فرزاد قلندری، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل نیز در این نشست با تشکر از اقدامات شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل و همکاری دستگاه‌های اجرایی برای تسهیل احداث و آبگیری سد عمارت، خواستار رفع موانع موجود در تملک اراضی و انجام آبگیری این سد در تابستان امسال شد.

در این جلسه پس از ارائه نقطه نظرات رحمتی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی و سایر اعضای جلسه، تصمیمات لازم برای حل نیاز‌های مردم منطقه و مشکلات آن‌ها اتخاذ گردید تا با رفع این مشکلات و تملک اراضی، امکان آبگیری سد عمارت در اسرع وقت فراهم شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.