محکومیت واحد‌های صنفی متخلف در گلستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان از تشکیل هزار و ۱۰۳ فقره پرونده ،طی اجرای طرح نظارتی نوروز در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، نجف زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: درایام نوروز که افزایش تقاضای مردم برای خرید بیشتر شد طرح نظارتی نوروز نیز برای جلوگیری از تخلفات احتمالی مانند، گران فروشی، تقلب، عدم صدور فاکتور و .. در گلستان اجرا یی شد.

عضو شورای قضائی استان گفت: این طرح که از تاریخ ۱۶ اسفند ۹۹ تا ۱۵ فروردین اجرا شد گروه‌های گشت مشترک این اداره کل با همکاری برخی از دستگاه‌ها برای هزار و ۱۰۳ واحد صنفی متخلف پرونده تشکیل دادند.

او افزود:متخلفین علاوه بر ضبط کالا، الزام به عرضه و فروش کالا، تعطیلی خط تولید، لغو پروانه واحد، تعلیف موقت کارت بازرگانی و... به بیش از ۴۴ میلیارد و ۷۲۵ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت نیز محکوم شدند.

این مقام مسئول افزود: هرچند اصناف و متصدیان واحد‌های صنفی گلستان جزو منصف‌ترین افراد هستند، اما با معدود کسانی که قصد سوء استفاده از خرید‌های مردم را داشته اند برخورد جدی قانونی صورت گرفت.

او از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه گرانفروشی، کم فروشی و تقلب، عدم صدور فاکتور، فروش کالای غیر بهداشتی، تاریخ مصرف گذشته و... مراتب را حضوری و یا از طریق تلفن ۱۳۵ یا سامانه اینترنتی ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی و  یا با تلفن ۱۲۴ به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گزارش کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.