معاون سازمان اوقاف و امور خیریه لرستان خبر داد؛

توزیع ۷ هزار بسته معیشتی ماه مبارک رمضان بین نیازمندان لرستان

معاون سازمان اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: ۷هزار بسته معیشتی ماه مبارک رمضان بین نیازمندان لرستان توزیع می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، حجت الاسلام محمد جواد عباس‌زاده معاون سازمان اوقاف و امور خیریه لرستان در رابطه با برنامه‌های این سازمان در ماه مبارک رمضان اظهارداشت: امسال در ایام ماه مبارک رمضان ۷ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و ساکنان مناطق حاشیه نشین استان توزیع می‌شود.

عباس زاده با بیان اینکه توزیع این بسته‌های معیشتی در قالب طرح «ضیافت همدلی» اجرا می‌شود افزود: هزینه بسته‌های معیشتی از محل کمک‌های مومنانه، موقوفات، بقاع متبرکه و کمک خیران فراهم می‌شود.

او با بیان اینکه این ۷ هزار بسته معیشتی تا پایان ماه مبارک رمضان در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد عنوان کرد: این بسته‌ها شامل مواد غذایی از جمله برنج، روغن، گوشت و... است.

معاون سازمان اوقاف و امور خیریه لرستان با بیان اینکه بخشی از برنامه‌های این سازمان به خاطر شیوع ویروس کرونا کنسل شده است بیان کرد: اعزام مبلغ، جلسات تفسیر قرآن، برپایی نماز جماعت در بقاع امامزادگان استان، جلسات روخوانی و روانخوانی قرآن از جمله برنامه‌هایی بود که فعلا به خاطر شرایط کرونایی حاکم بر استان اجرا نمی‌شود.

عباس‌زاده گفت: برای ایام رمضان چندین برنامه توسط صدا و سیمای مرکز استان لرستان ضبط شده که در حال پخش است یکی از این برنامه‌ها اجرای مسابقه است که هر شب قبل از افطار اجرا و به سه برگزیده جوایزی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.