مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان سمنان:

۷۵ برنامه قرآنی به مناسبت ماه رمضان در سمنان اجرا می‌شود

فلاح از اجرای ۷۵ عنوان ویژه برنامه فرهنگی در ماه مبارک رمضان در سطح استان و با همکاری بیش از ۵۰ موسسه قرآن و عترت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، فرشید فلاح لاله زاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان سمنان در نشست مجازی با رسانه‌ها با بیان اینکه ۷۵ عنوان برنامه و فعالیت فرهنگی هنری برای ماه رمضان در سطح استان تدارک دیده شده است، تاکید کرد: ارشاد اسلامی، مراکز قرآنی و مؤسسات قرآن و عترت مجری این برنامه‌ها هستند.

او با بیان اینکه ۱۰ عنوان فعالیت در شهرستان سمنان، ۲۰ عنوان در شهرستان شاهرود، ۱۴ عنوان در دامغان، ۹ عنوان در آرادان، هفت عنوان در شهرستان میامی، شش عنوان در گرمسار، پنج عنوان در سرخه و چهار عنوان در شهرستان مهدی شهر اجرا می‌شود، افزود: استفاده از فضای معنوی ماه مبارک رمضان و توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی محور اصلی این برنامه‌ها است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با بیان اینکه این برنامه‌ها با استفاده از بستر فضای مجازی اجرا می‌شود، ابراز کرد: یکی از شاخص ترین برنامه‌های ماه رمضان تفسیر و قرائت روزانه یک جز قرآن کریم، با حضور و مشارکت کارشناسان در شهرستان‌های استان سمنان است.

فلاح با بیان اینکه سخنرانی‌های تربیتی و دینی ویژه مادران قرآن آموزان تحت پوشش خانه‌های عترت و مؤسسات قرآنی از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در ماه رمضان است، ابراز داشت: برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی در فضای مجازی از جمله مهمترین برنامه‌های ماه رمضان خواهد بود همچنین مردم می‌توانند برای حضور مجازی در این برنامه‌ها به سایت www.semnan.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام / گ

برچسب ها: فرهنگ و ارشاد ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.