بارش باران در محور‌های مواصلاتی استان سیستان و بلوچستان/ لغزندگی سطح جاده‌ها

رئیس پلیس راه شمال سیستان وبلوچستان از بارش باران در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: رانندگان وسایل نقليه با رعايت مقررات راهنمايي و رانندگي وسرعت مطمئنه در جاده ها تردد کنند.

 سرهنگ "کشواد بهروزی زاده " رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:در پی بارش‌های اخیر سطح جاده‌ها لغزنده بوده و لازم است کلیه رانندگان وسایل نقلیه سبک و سنگین با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با سرعت مطمئنه در جاده تردد کنند تا شاهد وقوع حوادث ناگوار ترافیکی نباشیم.

این مقام انتظامی ادامه داد: رانندگی در هوای بارانی دارای شرایط خاص خود است و چنانچه اصول ایمنی در رانندگی در این شرایط رعایت نشود، سبب بروز حوادث دردناک و جبران ناپذیر خواهد شد.

سرهنگ بهروزی زاده تصریح کرد: برای رانندگی در شرایط جوی نامساعد، قبل از بارش نزولات آسمانی می‌بایست پیش بینی‌هایی صورت گیرد تا از حوادث ترافیکی پیشگیری شود و علاوه بر آن رانندگی در جاده‌های لغزنده مهارت خاص خود را برای هدایت خودرو می‌طلبد.

او تاکید کرد: جاده‌های ارتباطی با توجه به بارش باران لغزنده هستند لذا رانندگی که قصد تردد در جاده‌ها را دارند قبل از حرکت از سالم بودن سیستم برف پاک کن و لاستیک‌های خودرو اطمینان حاصل نمایند.

رئیس پلیس راه شمال استان افزود: رانندگان ضمن رعایت قوانین و مقررات سرعت مطمئنه را در هنگام حرکت رعایت کنند تا از بروز سوانح احتمالی به دلیل لغزنده بودن جاده‌ها جلوگیری شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار