برگزاری آیین اختتامیه سومین جشنواره ادبی محراب عاشقی در استان قزوین

آیین اختتامیه سومین جشنواره ادبی محراب عاشقی استان قزوین با رویکرد تولید محتوا با موضوع نماز و نیایش در فضای مجازی برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، محمد رستمی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوینگفت: آیین اختتامیه سومین جشنواره ادبی محراب عاشقی استان قزوین با رویکرد تولید محتوا با موضوع نماز و نیایش در فضای مجازی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

رستمی ادامه داد: جشنواره ادبی محراب عاشقی که اکنون اختتامیه سومین دوره آن برگزار می‌شود، یک مسابقه در دو بخش شعر و داستان کوتاه بود.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: فراخوان این مسابقه در دی ماه سال گذشته منتشر شد و با توجه به اینکه در سال گذشته محوریت برنامه‌ها و اطلاع رسانی‌ها در فضای مجازی صورت می‌گرفت لذا این برنامه مخاطبینی از سایر استان‌ها نیز داشت.

رستمی اضافه کرد: از مجموع ۵۲ اثر رسیده در بخش‌های شعر (۳۶ اثر) و داستان (۱۶ اثر)، ۳ اثر به عنوان آثار برتر در زمینه شعر و سه اثر نیز به عنوان آثار برتر در بخش داستان معرفی شدند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در ادامهگفت: در بخش شعر، لعیا محمدی از قزوین، آرش پورعلیزاده از گیلان و مهرداد محرابی از تهران به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند و در بخش داستان نیز کارینا کارخانه چین از مازنداران رتبه اول، لیلا روغنگیر قزوینی از قزوین رتبه دوم و مجتبی صفدری از گیلان رتبه سوم را بدست آوردند.

او گفت: این اداره کل به مناسبت ماه مبارک رمضان مسابقه کتابخوانی از کتاب" لیله القدر " را باهمکاری چند دستگاه فرهنگی در دستورکار خود دارد.

در پایان این برنامه از نفرات برگزیده این جشنواره تقدیر شد و از کتاب لیلا روغن‌گیر قزوینی با عنوان خیابان‌ پاستور دریاچه عمیق رونمایی به عمل آمد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار