سرنوشت سرمایه ۱۰ هزار میلیارد تومانی، لنگِ انتخابات/ هیئت مدیره کی انتخاب می‌شوند؟+فیلم

سهامداران روش غیر مستقیم سهام عدالت در خراسان جنوبی، ۸ ماه است در انتظار تشکیل شرکت سرمایه گذاری و تعیین تکلیف آینده سهام شان هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، ۸ ماه از پذیرش شرکت سرمایه گذاری خراسان جنوبی در بورس می‌گذرد و در این مدت هنوز انتخابات هیئت مدیره این شرکت در استان برگزار نشده است.

مدیریت سرمایه سهامداران روش غیرمستقیم استان به دست شرکت سرمایه‌گذاری سپرده شده است که از انتخاب اعضای هیأت مدیره آن فعلاً خبری نیست.

بیش از ۴۶۰ هزار نفر در خراسان جنوبی روش غیر مستقیم مدیریت سهام عدالت را انتخاب کرده اند و آینده فروش سهام و سرمایه گذاری آن‌ها در گرو انتخابات هیئت مدیره شرکت استانی است.

۲۸ فروردین آخرین مهلت نام نویسی در انتخابات هیئت مدیره

متقاضیان عضویت در هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری خراسان جنوبی تا ۲۸ فروردین ماه فرصت نام نویسی دارند.

بهروزی معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان می‌گوید: برای حضور در هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری استان، نام نویسی داوطلبان الزامی است و متقاضیان باید به «سامانه ستان» به نشانی setan.seo.ir مراجعه کنند.

او افزود: دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی مرتبط و دانش و تجربه کافی در حوزه بورس از شرایط داوطلبان عضویت در هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری است که افراد نهایی پس از تأیید صلاحت‌ها از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام می‌شوند.

نیمه دوم اردیبهشت ماه، انتخابات هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری

انتخابات هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری خراسان جنوبی ۱۸ اردیبهشت به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود که سهامداران روش غیر مستقیم برای شرکت در این انتخابات باید در سامانه سجام نام نویسی و کد بورسی دریافت کنند.

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی از سهامداران خواست در این انتخابات شرکت و سهام شان را مدیریت کنند.

سهام ۱۰ هزار میلیارد تومانی مردم، نقش آفرین در توسعه استان

ارزش کنونی سهام دارندگان مدیریت روش غیر مستقیم در خراسان جنوبی به بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان رسیده که برابر با بودجه ۱۰ سال استان است.

به گفته معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی، ارزش هر سهم شرکت ۲۱۸ میلیون تومان و برای برخی ۸۰ میلیون تومان است و ارزش کل دارایی‌های این شرکت به بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.

بهروزی از ایجاد یک هلدینگ بزرگ مالی در استان خبرداد که می‌تواند در پروژه‌های بزرگ اقتصادی استان مشارکت و سود آن را بین سهامداران تقسیم کند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
چه بد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۲۷ فروردين ۱۴۰۰
برای فروش سهام مون باید باید چیکار کنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۲۷ فروردين ۱۴۰۰
4 ماهه که درخواست فروش سهام عدالت رو دادم اما میگن باید اول هیئت مدیره تشکیل بشه..تو رو خدا زودتر انتخابات رو برگزار کنین تا مردم سرگردان نباشن
آخرین اخبار