نایب رئیس ستاد دیه استان اصفهان:

۸۵۹ زندانی اصفهانی در انتظار برگشت به آغوش خانواده هستند

نایب رئیس ستاد دیه استان اصفهان گفت:امسال ۸۵۹ زندانی جرائم غیرعمد و مالی داریم که بدهی آنها بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آزادی زندانیان جرائم مالی غیر‌عمد یکی از برنامه‌های خداپسندانه در ماه ضیافت الهی است. اقدامی که به همت ستاد دیه استان و کمک خیران تحقق پیدا می‌کند. براین اساس برخی از افراد به جای برگزار کردن مراسم عزا برای عزیزان خود خرج مراسم‌ها را به این گروه اختصاص داده و ترجیح می‌دهند افرادی را از زندان آزاد کنند.

محمد ضیایی نایب رئیس ستاد دیه استان اصفهان در خصوص آزادی زندانیان جرائم مالی غیر‌عمد اظهار کرد: امسال ۸۵۹ زندانی جرائم غیرعمد و مالی داریم که بدهی آن‌ها بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان است و آن‌ها منتظر این هستند که مردم عزیز در این ماه و در مناسبت‌های مختلف همت کنند تا باکمک خیران به آغوش زندگی بازگردند.

او با بیان اینکه بخشی از این بدهی معمولا توسط شاکی‌ها بخشیده می‌شود، افزود: در سال گذشته توسط ستاد دیه استان اصفهان که چند سال پیاپی در کشور مقام اول را آورده ۷۳۰ زندانی آزاد شدند. از ۲۱۸ میلیارد تومان بدهی آن‌ها ۱۵۲ میلیارد تومان توسط شکات بخشیده شد.

۲۷۰۰ نفر تحت حمایت انجمن حمایت از زندانیان اصفهان

در این میان انجمن حمایت از زندانیان اصفهان هم پای کار آمده و خانواده‌های بی‌بضاعت را تحت پوشش قرار داده است. مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان اصفهان در این خصوص اظهار کرد: این انجمن حدود ۲۷۰۰ نفر از خانواده زندانیان بی‌بضاعت را تحت پوشش دارد.

مسعود دایی بیان کرد: این انجمن اقداماتی برای هزینه‌های تحصیلی، مستمری، هزینه‌های پزشکی و بسته‌های معیشتی نیز انجام می‌دهد و کمک‌های خیران را آماده و به این خانواده‌ها تحویل می‌دهد.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.