پلمب ۱۰ باشگاه ورزشی متخلف در زنجان

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از پلمب ۱۰ باشگاه ورزشی متخلف در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حمزه پور معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ۱۰ باشگاه ورزشی در زنجان از تاریخ ۱۴ تا ۲۵ فروردین ماه به دلیل انجام فعالیت‌های تمرینی در شرایط قرمز کرونایی پلمب شده است.

اوافزود: در وهله نخست به باشگاه‌هایی که به صورت پنهانی فعالیت می‌کنند تذکر و اخطار داده می‌شود که در صورت بی توجهی به این امر و تکرار تخلف، درب آن‌ها پلمب می‌شود که تاکنون نیز به بیش از ۵۰ باشگاه تذکر و اخطاریه داده شده است.

او بابیان اینکه ویروس کرونا با کسی تعارف و شوخی ندارد و تمامی افراد ازجمله ورزشکاران نیز با کوچکترین غفلت و کم توجهی می‌توانند دچار این بیماری منحوس شوند، اظهار داشت: همه باشگاهداران همچنین ورزشکاران باید شرایط را به درستی درک کنند چراکه با کوچکترین بی احتیاطی و سهل انگاری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی جانشان در معرض تهدید و خطر قرار می‌گیرد.

حمزه پور با تاکید براینکه امروز به لحاظ شیوع این بیماری منحوس و کشنده، وضعیت به صورت ویژه، حاد و شکننده است، تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز به منظور مقابله و پیشگری از ابتلای فعالان در حوزه ورزش به این بیماری مهلک، نمی‌تواند اجازه فعالیت تمرین در اماکن و باشگاه‌های ورزشی را بدهد.

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: این اداره کل بر ضرر و زیان باشگاه‌های ورزشی به دلیل تعطیل بودن فعالیت‌ها کاملا آگاه و واقف است، اما چاره‌ای جز این نیست و بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد کرونا استان زنجان، کلیه اماکن و باشگاه‌های ورزشی زنجان تا پایان اعمال محدودیت‌های کرونایی حق فعالیت نخواهند داشت.

حمزه پور افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۰۰ مورد بازرسی سرزده از اماکن و باشگاه‌های ورزشی از سوی ناظرین و بازرسان ذیربط صورت گرفته است.

 

انتهای پیام/ف

منبع خبر/ایرنا

برچسب ها: پلمب ، ورزش و جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.