روسیه تعلیق پرواز‌ها به انگلیس را تا ابتدای ژوئن تمدید کرد

ستاد مرکزی مقابله با ویروس کرونا در روسیه اعلام کرد تعلیق پرواز‌ها با انگلیس تا اول ژوئن ۲۰۲۱ به منظور حفظ سلامت عمومی شهروندان تمدید می‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، ستاد مرکزی مقابله با ویروس کرونا در روسیه امروز (جمعه) از تمدید تعلیق پرواز‌ها با انگلیس تا اول ژوئن ۲۰۲۱ به منظور حفظ سلامت عمومی شهروندان خبر داد.

این ستاد در بیانیه‌ای اعلام کرد: تصمیمی مبنی بر تمدید تعلیق پرواز‌ها با انگلیس برای اطمینان از حفاظت از سلامت عمومی اتخاذ شد و محدودیت‌ها تا ساعت ۱۱:۵۹ شب اول ژوئن ۲۰۲۱ تمدید شد.

روسیه به دلیل کشف سویه جدید ویروس کرونا در انگلیس، پرواز‌های خود را با این کشور از ۱۶ فوریه تا ۱۶ مارس ۲۰۲۱ متوقف کرده بود.

سازمان جهانی بهداشت تایید کرد که شیوع ویروس جدید کرونا را که اخیراً در انگلیس شیوع پیدا کرده است، در سه کشور دیگر یعنی دانمارک، هلند و استرالیا نیز مشاهده شده است.

پس از آنکه دولت انگلیس اعلام کرد سویه جدیدی از ویروس کرونا را مشاهده کرده است که با سرعت بسیار بالاتری انتشار می‌یابد و مرگبارتر هم هست، کشور‌های اروپایی و سایر کشور‌ها سفر به انگلیس و ورود به این کشور را به حالت تعلیق درآوردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار