پایان اردیبهشت ماه، پایان آموزش‌ها و تدریس مجازی در دوره ابتدایی

معاون آموزش ابتدایی استان قزوین گفت: آموزش‌ کلاس ها و تدریس فضای مجازی و حضوری در دوره ابتدایی تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد و سال تحصیلی به موقع پایان می‌یابد.

سید یداله حسینی معاون آموزش ابتدایی استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، گفت: آموزش‌ها و تدریس فضای مجازی تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد و سال تحصیلی به موقع پایان می‌یابد.

حسینی با اشاره به تشریح چگونگی ارزیابی از عملکرد پایانی دانش آموزان دوره ابتدایی، از معلمان و مدیران آموزش و پرورش خواست در ماه اردیبهشت دانش آموزانی که نیاز به ترمیم و یادگیری در سطح بالاتر دارند برنامه ویژه ای را برای یادگیری دانش آموزان قرار دهند تا به سطح مطلوب برسند.

او اضافه کرد: تا ۱۰ خرداد ماه مدیران و معلمان مدارس، کارنامه نتایج ارزشیابی توصیفی دانش آموزان را در اختیار اولیا قرار گیرد.

معاون آموزش ابتدایی استان قزوین گفت: دانش آموزانی که در ارزشیابی نوبت دوم امکان انتقال به پایه بالاتر ندارند برای یادگیری دانش آموزان در تابستان برنامه ریزی کنند تا شاهد موفقیت این دانش آموزان باشیم و به پایه بالاتر ارتقا پیدا کنند.

حسینی افزود: ارزیابی عملکرد پایانی دانش آموزان در مناطقی که در وضعیت زرد، نارنجی و قرمز هستند ارزیابی به صورت غیرحضوری و بر خط از طریق شبکه شاد انجام می شود و در شهرهایی که در وضعیت آبی قرار دارتد به صورت حضوری انجام شود.

معاون آموزش ابتدایی استان قزوین در ادامه گفت: در اردیبهشت ماه مدیران، آموزش دانش آموزان را طبق برنامه هفتگی از طریق برنامه شاد دنبال کنند و همچنان مدارس دایر باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار