نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

غنی سازی ۶۰ درصد سیلی محکم بر صورت آمریکاست

نماینده ولی فقیه در استان قزوین، آغاز غنی سازی ۶۰ درصد از سوی سازمان انرژی اتمی را سیلی محکم بر صورت آمریکا و استکبار جهانی دانست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در برنامه سروش آسمانی شبکه قزوین با اشاره به خرابکاری صهیونیست‌ها در سایت هسته‌ای نطنز گفت: آغاز غنی سازی ۶۰ درصد از سوی سازمان انرژی اتمی و هدف گرفتن پایگاه آمریکایی‌ها در عین الاسد عراق، سیلی محکم به صورت استکبار جهانی به ویژه آمریکایی هاست.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: اگر به جای پرداخت هزینه‌های زیاد برای مذاکره با استکبار جهانی، بر روی مقاومت هزینه کنیم، مخاطرات، تحریم‌ها و سلطه اجانب را از خودمان دور خواهیم کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی تصریح کرد: پیشرفت‌های صنعت هسته‌ای را مدیون تلاش‌های جوانان هستیم و در صحنه‌های بین المللی نیز با فداکاری مجاهدان و جوانان مدافع حرم، امنیت را برقرار کرده ایم.

وی افزود: مقاومت با شتاب و جدیت بیشتری راهش را طی می‌کند و خدا هم در این مسیر یاور مؤمنان است.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه رهبر انقلاب در سخنرانی اخیرشان همه را به تواصی حق و صبر دعوت کردند و همه باید هوای همدیگر را داشته باشند، گفت: تمام رسانه‌های دنیا می‌خواهند ما را از دین، انقلاب و آینده کشورمان مأیوس کنند در حالی که ما امروز در بهترین شرایط عزت و اقتدار قرار داریم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با اشاره به سفارش اکید قرآن کریم مبنی بر اینکه در نیکی و تقوا دست یکدیگر را باید بگیریم، خاطرنشان کرد: باید دست مردم را که علیرغم مشکلات موجود، پای نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند را باید بوسید.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تأکید کرد: ما مدیریت دلسوزانه و مدبرانه نداریم و باید تلاش کنیم با انتخاب مدیران جوان، با صداقت و درستکار، کاری کنیم که وضعیت زندگی مردم بهتر بشود.

وی افزود: معیشت مردم بسیار مهم است و دولتمردان باید درصدد رفع مشکلات معیشتی مردم باشند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با اشاره به وضعیت کرونایی کشور به ویژه استان قزوین از مردم خواست در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی جدی‌تر باشند تا بتوانیم از این بلا نجات پیدا کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه امسال با کاهش باران و نزولات جوی رو به رو هستیم از مردم استان می‌خواهیم در مصرف آب و برق نیز صرفه جویی کنند.

امام جمعه قزوین در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه رئیس دستگاه قضا به عنوان یک الگوی قوی برای اجرای منویات رهبر انقلاب برای تحقق شعار سال پا به میدان گذاشته است، خاطرنشان کرد: در این مدت شاهد هستیم چقدر مانع‌ها از سر راه تولید برداشته شده و چقدر اشتغالات جدید با پشتیبانی و مانع زدایی رئیس دستگاه قضایی ایجاد شده است.

وی افزود:‌ای کاش این روحیه در مدیران کل دادگستری استان‌ها و دادستان‌ها به وجود بیاید تا انقلابی عظیم در کشور ما رقم بخورد و جهش تولید محقق شود.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی تصریح کرد: باید با تولید صادقانه، پشتکار جدی و دلسوزی و تمام عیار در پشتیبانی و مانع زدایی اقدامات مفیدی انجام دهیم.

امام جمعه قزوین به ۲۹ فروردین و سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: روز ارتش، یادآور حماسه آفرینی‌ها و حضور آن‌ها از بلندترین ارتفاعات کردستان تا آب‌های نیلگون خلیج فارس است. منافقین آرزو داشتند که ارتش منحل شود، اما امام خمینی (ره) از فرزندان ارتشی اش حمایت کرد و ضمن آشنایی آن‌ها با فضای دینی و ایمانی، از قدرت و توان دفاعی آن‌ها برای دفاع از جمهوری اسلامی ایران بهره برد و ایران را به این سطح از اقتدار و عظمت رساند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه در ماه رمضان به یتیمان بیشتر توجه کنیم، اظهار داشت: مسلمانان نمی‌توانند نسبت به یتیمان سایر ادیان بی تفاوت باشند و باید زمینه‌های رسیدن آن‌ها را به خدا و تحولات معنوی فراهم کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار