دشمنان به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند

دشمنان به طور مداوم به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی و اهداف آن هستند  و تلاش می کنند در سطوح مختلف ضربات خود را وارد کنند.

سرهنگ مهدی پور معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: دشمنان ما به طور مداوم به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی و اهداف آن هستند  و تلاش می‌کنند در سطوح مختلف ضربات خود را وارد کنند.

او بیان داشت: گاهی با ترور، جنگ و در نهایت تصمیم به تحریم گرفتند که یا تحریم‌های حقوقی یا حقیقی انجام دادند، دشمن برای وارد کردن ضربه، بر افراد و شخصبت‌های اثر گذار و توانمند متمرکز شد.  

سرهنگ مهدی پور افزود: آن‌ها کسانی که متعهدانه فعالیت می‌کنند را مورد هدف قرار می‌دهد، برای تضعیف روحیه و تخریب ستون‌های انقلاب اسلامی تلاش‌های خود را به کار گرفته است و می‌خواهد با تحریم برخی از استوانه‌های امنیتی و دفاعی انقلاب به اهدافش برسد که این امر صورت نگرفته است.

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) خوزستان ادامه داد: مدیران و فرماندهان پای کار هستند و بیشتر فعالیت می‌کنند و هرچه فشار بر دشمن افزوده شود برای ما تقویت روحیه و انگیزه می‌شود، ذات دشمن این بوده، اما مهم آن است که نیرو‌های انقلابی به دنبال خنثی سازی و تقویت خود باشند.

این مقام مسئول تصریح کرد: ما باید امیدوارانه به اهداف بلند خود برسیم چراکه نقطه قوت مردم و کشور حوزه دفاعی است و دشمن می‌خواهد آن را مورد هجمه قرار دهد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.