امام جمعه شهرکرد مطرح کرد؛

رمضان ماهی برای خودسازی و تزکیه نفس

امام جمعه شهرکرد گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی برای خودسازی انسان و تزکیه نفس است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در پیام جمعه این هفته گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای آشنایی مردم به ویژه جوانان با قرآن‌کریم و دعاست و باید جوانان را هرچه بیشتر به این مهم تشویق کنیم.

او با تأکید به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، افزود: مردم حرمت ماه مبارک رمضان را نگه دارند و با رعایت مسائل بهداشتی از فیوضات این ماه بهره‌مند شوند و با کمک‌های مؤمنانه خود، خانواده‌های بی بضاعت و آسیب دیده از کرونا و ایتام را یاری رسانند.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تبریک فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران، اضافه کرد: بدون‌تردید بالندگی و شکوه ایران اسلامی، مرهون دلاورمردی و حماسه آفرینی عزیزانی است که از کیان کشور حراست می‌کنند.

او با بیان اینکه مذاکرات هسته‌ای باید درس عبرتی برای مسئولان باشد، ادامه داد: به دشمن بدعهد نباید اعتماد کرد و برای بازگشت به مذاکرات باید تمام تحریم‌ها رفع و پس از راستی آزمایی تعهدات انجام شود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: اعضای تیم مذاکره کننده هسته‌ای با امانتداری، شجاعت، اخلاص و با حفظ خطوط قرمز نظام، مذاکرات هسته‌ای را پیش ببرند و مراقب نقشه‌های شیطانی و فریب دشمن باشند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار